کد مطلب: ۳۵۶۰۲۸

آغاز مجدد واردات گوشت از فرودگاه پیام

آغاز مجدد واردات گوشت از فرودگاه پیام

سرپرست فرودگاه پیام با اشاره به وقفه ۵۰ روزه در واردات گوشت گرم از طریق این فرودگاه گفت: دیروز با ورود ۴۰ تن گوشت گرم، واردات این کالای اساسی مجددا آغاز شد.

سرپرست فرودگاه پیام با اشاره به وقفه ۵۰ روزه در واردات گوشت گرم از طریق این فرودگاه گفت: دیروز با ورود بویینگ ۷۴۷ ایران‌ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم، واردات این کالای اساسی مجددا آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نادر ثناگو مطلق گفت: در راستای سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار، پس از وقفه ۵۰ روزه پروازهای باری فرودگاه پیام که اصلی‌ترین فرودگاه باری کشور و در مجاورت پایتخت است، یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۴۷ که بزرگترین هواپیمای باری کشور با ظرفیت ۸۰ تن محسوب می‌شود وارد این فرودگاه شد و با استمرار این پروازها میزان عرضه گوشت گرم در بازار افزایش و قیمت گوشت برای مصرف‌کننده کاهش خواهد یافت.

ثناگو مطلق گفت: این پرواز از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان یا محموله ۴۰ تن گوشت گرم وارد فرودگاه پیام شد و این پروازها از سایر مبادی نیز ادامه خواهد یافت و در آستانه شب عید، قیمت گوشت تعدیل و میزان عرضه بالا خواهد رفت.

سرپرست فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه تلاش دارد با ارائه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیماها و کاهش هزینه‌های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد کند.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.