کد مطلب: ۳۰۷۴۱۱

آغاز پيش فروش اينترنتی محصولات گروه خودروسازی سايپا

آغاز پيش فروش اينترنتی محصولات گروه خودروسازی سايپا

گروه خودروسازی سايپا به جهت تنظيم و مديريت بازار و همچنين صيانت از حقوق مصرف‌كنندگان، پیش فروش جديد محصولات خود را از صبح روز سه شنبه 97.7.10 به صورت اينترنتی آغاز و تا پايان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

در اين طرح، خودروهای متنوع گروه سايپا با موعد تحويل‌های متنوع نيز عرضه شده است تا از اين طريق، رضايت مشتريان و متقاضيان فراهم شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اين خبر، سياست گروه خودروسازی سايپا فروش خودرو به مصرف‌کننده نهايی است و لذا در اين راستا و در فرایند ثبت نام اینترنتی ، داشتن سن قانونی 18 سال در زمان ثبت نام الزامی خواهد بود و خریداران بر اساس کد ملی ثبت نام خواهند شد و هر کد ملی می‌تواند یک محصول از گروه خودروسازی سایپا خریداری كند.

همچنين افرادی که در 18 ماه گذشته از محصولات گروه سایپا خریداری كرده باشند مجاز به ثبت نام نخواهند بود و چنانچه مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت ايران خودرو موفق به ثبت نام شده‌اند امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

مشتريان محترم جهت كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به سايت اينترنتي www.saipacorp.com و يا نمايندگی‌های گروه خودروسازی سايپا در سراسر كشور مراجعه كنند.

tarh%20mehr 34

tarh%20mehr 30

tarh%20mehr 32

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.