کد مطلب: ۷۰۲۴۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آموزش گام به گام ثبت کارت بانکی در سامانه هاب شاپرک

آموزش گام به گام ثبت کارت بانکی در سامانه هاب شاپرک

برای کارت به کارت کردن از طریق اپلیکیشن‌های بانکی، باید اطلاعات کارت خود را در سامانه هاب شاپرک ثبت کنید. در این گزارش به آموزش گام به گام این فرآیند می‌پردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آذر ماه سال ۱۳۹۹ بود که بانک مرکزی برای کنترل تراکنش‌ها در اپلیکیشن‌های پرداخت، از سامانه هاب شاپرک رونمایی کرد. هدف این سامانه، جلوگیری از پولشویی و دیگر فعالیت‌های غیرمجاز با احراز هویت کارت‌های بانکی است.

آموزش ثبت کارت بانکی در سامانه هاب شاپرک

اگر شما هم از اپلیکیشن‌های بانکی برای کارت به کارت کردن استفاده می‌کنید، احتمالا با پیامی مبنی بر لزوم ثبت اطلاعات کارت در سامانه هاب شاپرک مواجه شده‌اید. در ادامه به بررسی قدم به قدم مراحل ثبت می‌پردازیم.

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک

پس از اینکه با تصویر بالا مواجه شدید، با انتخاب گزینه ثبت کارت وارد سامانه امنیت تراکنش شاپرک می‌شوید. در این مرحله، کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کرده وارد مرحله بعد شوید.

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک

در این مرحله، کد ۶رقمی پیامک شده را به همراه شماره و تاریخ انقاضای کارت بانکی خود را وارد کنید. سپس با تیک زدن کادر مربوط به موافقت با شرایط و قوانین وارد مرحله بعدی شوید.

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک

مشاهده تصویر زیر به معنی ثبت کارت بانکی شما در سامانه هاب شاپرک است.

ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک

ممکن است با وجود طی کردن مراحل ذکر شده، همچنان با پیغام مربوط به ثبت اطلاعات کارت بانکی را روبرو شوید. برای اطمینان از ثبت موفقیت آمیز کارت خود در سامانه هاب شاپرک، اپلیکیشن پرداخت و مروگر خود به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Nadea

    صلام
    چراکدپیامک ۶رقمی روکه واردمیکنم آخرین شماره روواردنمیکنه