کد مطلب: ۳۴۵۱۱۵

آموزش صفر تا صد بازاریابی

آموزش صفر تا صد بازاریابی

«ویدان (vidone.ir)» یک پلتفرم مهارت‌آموزی آنلاین است، که با شعار «قهرمانان هر روز آموزش می‌بینند» کار خود را در سال 1395 آغاز کرد و با چشم‌اندازی با نام «دسترسی هر ایرانی به آموزش باکیفیت، بدون هزینه بالا» در تیرماه 1397 رونمایی شد.

« ویدان (vidone.ir) » یک پلتفرم مهارت‌آموزی آنلاین است، که با شعار «قهرمانان هر روز آموزش می‌بینند» کار خود را در سال 1395 آغاز کرد و با چشم‌اندازی با نام «دسترسی هر ایرانی به آموزش باکیفیت، بدون هزینه بالا» در تیرماه 1397 رونمایی شد.

ویدان

به گزارش تجارت‌نیوز، کلیه دروس در اپلیکیشن ویدان توسط مدرسین و اساتید مطرح دنیا در دانشگاه هاروارد، استنفورد، وارتون و همچنین مشاوران شرکت‌های بزرگ دنیا مانند IBM و Apple تدریس شده و برای افزایش تنوع دروس و منابع، همکاری با دانشگاه SSHE سوییس، دانشگاه اشتاین بایس برلین و آکادمی صادرات آلمان از سال گذشته آغاز شده است.

ویدان با خرید بیش از سه هزار دوره آموزشی بین‌المللی و ترجمه تخصصی، ویرایش حرفه‌ای و دوبله به زبان فارسی، هر روز یک دوره جدید را به فارسی‌زبانان ارائه می‌کند.

دکتر محمدمهدی ربانی به عنوان موسس ویدان دارای بیش از ده سال سابقه مشاوره و تدریس؛ همچنین خود شخصا نیز موسس چندین کسب‌وکار و استارتاپ است و همیشه در روند آموزش‌های خود، تئوری‌های روز جهان را با تجربیات کاربردی خود ترکیب می نماید.

وی دارای PhD مدیریت است و در دانشگاه‌های معتبر جهان از جمله دانشگاه زوریخ، دانشگاه مادرید و دانشگاه پلی‌تکنیک لوزان کسب دانش کرده است.

همچنین وی به‌صورت مداوم و مستقیما مفتخر به شاگردی اساتید برتر دنیا چون دکتر ریچارد مایر و برایان تریسی و جک کنفیلد و پروفسور مالکوم مک‌دونالد است و به‌صورت رسمی گواهینامه مربیگری و تدریس خود را از جک کنفیلد دریافت نموده، و موفق به اخذ گواهینامه تدریس از WIFI اتریش (معتبرترین نهاد آموزشی بازرگانان اتریش) شده است.

ویدان

ویدان

ویدان

برگزاری دوره تسلط بر بازاریابی

این دوره توسط دکتر ربانی موسس ویدان برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، مدیران بازاریابی و فروش و افرادی که می‌خواهند مشاور یا مدرس شوند، طراحی شده و بسیار کارساز و مفید است.

آموزش اصولی و آکادمیک به‌علاوه بیان تجربه‌ها و مشاوره‌های جناب آقای دکتر ربانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها بر اساس سرفصل‌های دوره انجام می‌گیرد.

نکته جالب اینجاست که این دوره از آموزش، شامل گارانتی برگشت وجه می‌شود. به این صورت که تا جلسه پنجم اگر فردی از ادامه دوره منصرف شده است، وجه وی کاملا عودت داده می‌شود.

آموزش این دوره که از اول بهمن ماه سال جاری خواهد بود به‌صورت آنلاین، و زمان دوره 1000 دقیقه و 60 روز است، به بیان دیگر هر دو روز یک درس برای کاربر در اپلیکیشن فعال خواهد شد، همچنین یک گروه اختصاصی در تلگرام برای ثبت نام‌کنندگان به مدیریت شخصی دکتر ربانی تشکیل خواهد که این افراد توسط مدرس پشتیبانی می‌شوند تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسند.

پس از اتمام دوره، یک آزمون آنلاین برگزار خواهد شد و افرادی که امتیاز قبولی را کسب نمایند، مدرک معتبر بین‌المللی از دانشگاه SSHE سوئیس را دریافت خواهند کرد.

برای استفاده از تخفیف 50 درصدی و ثبت نام در دوره «تسلط بر بازاریابی» روی لینک زیر کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09023010212 تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.