کد مطلب: ۳۹۲۲۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در هفته دوم مرداد ماه / دلار تنها بازنده بازارها بود

آنالیز بازارها در هفته دوم مرداد ماه / دلار تنها بازنده بازارها بود

در هفته دوم مرداد ماه امسال بازارهای مالی به یک نسبت بازدهی نداشتند، به طوری که دلار که انتظار کاهش قیمت آن نیز پیش‌بینی شده بود در این هفته با افت مواجه شد. بازارهای دیگر در مجموع با بازدهی مثبت همراه بودند و در میان آنها طلا توانست گوی سبقت را از دیگر بازارها بگیرد و رشد 1.5 درصدی را به ثبت برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته دوم مرداد ماه سال جاری بازارهای مالی به یک نسبت بازدهی نداشتند، به طوری که دلار که انتظار کاهش قیمت آن نیز پیش‌بینی شده بود در این هفته با افت مواجه شد، اما بازارهای دیگر در مجموع با بازدهی همراه بودند.

دلار صرافی ملی که هفته گذشته توانسته بود بازدهی مطلوب تقریبا چهار درصدی را به ثبت برساند، در هفته جاری کم‌نوسان ظاهر شد و نتوانست از مرز 12200 تومان بگذرد؛ قیمت دلار در نهایت با افت 0.4 درصدی قیمت مواجه شد و از 11950 هزار تومان در شروع به کار خود در ابتدای هفته به 11900 توامان در پایان هفته رسید.

از سوی دیگر براساس آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سهام در دوره مذکور با رشد قیمت سهام گروه‌های مختلف ظاهر شد، به طوری که شاخص کل بورس با رشد 0.62 درصدی بیش از 1500 واحد افزایش یافت و در کانال 254 هزار واحدی قرار گرفت.

222

در بازار فلزات طلایی نیز این بار طلا گوی سقبت را از سکه گرفت و توانست بازدهی 1.5 درصدی را به ثبت برساند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد با رشد 1.5 درصدی از 396 هزار و 900 تومان در ابتدای هفته به 403 هزار و 100 تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با بازدهی 0.5 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از سه میلیون و 974 هزار تومان در ابتدای هفته به سه میلیون و 994 هزار تومان در پایان هفته رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.