کد مطلب: ۳۷۸۶۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

احتمال افزایش قیمت محصولات شوینده / توضیحات یک نماد بورسی درباره این افزایش

احتمال افزایش قیمت محصولات شوینده / توضیحات یک نماد بورسی درباره این افزایش

شرکت صنايع شيميايی ايران به همراه ديگر شرکت‌های صنعت شوينده از طريق انجمن صنايع شوينده بهداشتی و آرايشی درخواست افزايش قيمت مصرف‌کننده محصولات را ارائه کرده که هنوز از طرف انجمن تایید نشده  است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت صنايع شيميايی ايران به همراه ديگر شرکت‌های صنعت شوينده از طريق انجمن صنايع شوينده بهداشتی و آرايشی درخواست افزايش قيمت مصرف‌کننده محصولات را ارائه کرده که هنوز از طرف انجمن تایید نشده است.

در گزارش این شرکت که در کدال منتشر شده،آمده است: بازگشت به نامه واصله از سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر لزوم رعایت ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان (پیوست 1) به استحضار می‌رساند پرداخت‌ها به شرکت صنايع شيميايي ايران بابت خريد مواد شيميايي همواره يک ماه زودتر و به عنوان پيش پرداخت انجام مي‌شود و محموله 15 روز تا يک ماه بعد وارد انبارهاي شرکت مي‌شود لذا تاثير اين افزايش قيمت از خرداد ماه 98 به بعد خواهد بود.

از طرف ديگر اين شرکت به همراه ديگر شرکت‌های صنعت شوينده از طريق انجمن صنايع شوينده بهداشتي و آرايشي درخواست افزايش قيمت مصرف‌کننده محصولات را ارائه کرده است که چون هنوز از طرف انجمن تاييد افزايش قيمت درخواست شده و تاريخ اجراي آن مشخص نيست لذا افشاي آن در سايت کدال امکان‌پذير نشده است.

در هر صورت چون به احتمال بسيار قوی اين افزايش قيمت به زودي مصوب می‌شود انتظار می‌رود در صورت اجرا، اثر سود و زياني افزايش قيمت LAB تا حد زيادي خنثی شود.

ضمناً به اطلاع می‌رساند که افزايش هزينه‌ها صرفا ناشي از افزايش قيمت LAB نبوده بلکه در خصوص افزايش دستمزد سالانه افزايش نرخ ارز نيمايي و افزايش نرخ برخي ديگر از مواد اوليه مهم نيز تاثيرگذار باشد.

در واقع علت اصلي افزايش قيمت مصرف‌کننده درخواستي از انجمن کليه موارد فوق می‌باشد.

نظر سهامداران محترم را به نکات اشاره شده جلب می‌نماييم که قبل از خريد يا فروش سهم به آخرين اطلاعات صورت‌های مالی، گزارش تفسيري مديريت و فرم‌های افشاء اطلاعات با اهميت شرکت منتشر شده در سايت کدال توجه نموده تا موجبات زيان ناخواسته برای سهامداران محترم فراهم نشود.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.