کد مطلب: ۲۶۰۲۹۳

احتمال نمایش عمومی بازی‌های جام جهانی در محلات قوی است

احتمال نمایش عمومی بازی‌های جام جهانی در محلات قوی است

عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارائه پیشنهاد فراهم‌سازی شرایطی برای مشاهده بازی‌های جام جهانی در همه محلات به شهردار تهران بر این اساس بود که بتوانیم در تمامی محلات از ظرفیت‌های محلی استفاده کنیم و با قراردادن مانیتور‌های بزرگ برای نمایش بازی‌های جام جهانی از فرصتی برای دورهمی خانواده‌ها استفاده نماییم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه پیشنهاد فراهم‌سازی شرایطی برای مشاهده بازی‌های جام جهانی در محلات به شهردار تهران ، گفت: موضوع جام جهانی یک رویداد فرهنگی است و ما معتقدیم که با اتفاق رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توان فرصت خوبی را برای نشاط آوری، انسجام اجتماعی، بازتولید سرمایه اجتماعی، تقویت اعتماد و نزدیکی بین افراد خانواده را درون شهر ایجاد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زهرا نژادبهرام با بیان اینکه احتمال اجرایی کردن این طرح از سوی شهرداری تهران بسیار زیاد است و ما پیگیر آن هستیم، افزود: آنچه که از اهمیت بسیاری برخوردار است، بهره‌گیری از این فرصت و ظرفیت در سطح شهر است.

وی ادامه داد: ما باید به انتشار رویداد‌های فرهنگی که در سطح ملی و شهری وجود دارند، کمک کنیم؛ چرا که رویداد‌های ورزشی (همچون جام جهانی) نیز از جنس رویداد‌های فرهنگی (همانند نمایشگاه کتاب) است و باید تمام تلاش ما در جهت انتشار آن در سطح شهر باشد.

نژادبهرام بیان داشت: ارائه پیشنهاد فراهم سازی شرایطی برای مشاهده بازی‌های جام جهانی در همه محلات به شهردار تهران بر این اساس بود که بتوانیم در تمامی محلات از ظرفیت‌های محلی استفاده کنیم و با قراردادن مانیتور‌های بزرگ برای نمایش بازی‌های جام جهانی از فرصتی برای دورهمی خانواده‌ها استفاده نماییم.

گفتنی است بنا بر هماهنگی های انجام شده، نمایش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در برخی از سینماهای تهران هم انجام خواهد شد و بهای بلیط در برخی سینماها 30 هزار تومان است که با تخفیف هم اکنون در برخی از سایت‌ها با قیمت 18 هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.