کد مطلب: ۵۵۴۴۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی پس از انتخابات

مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی پس از انتخابات

هفته گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد. اخبار مهمی مثل عرضه اولیه «ومدیر» سیگنال‌های مثبتی بود که به بازار داده شد. در آخرین روزهای معاملاتی هم شاهد تحرکات مثبت در برخی از گروه‌های بزرگ‌ بازار بودیم که از نزول بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند. باید دید امروز پس از انتخابات ریاست جمهوری چه سیگنال‌هایی بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد. اخبار مهمی مثل عرضه اولیه «ومدیر» سیگنال‌های مثبتی بود که به بازار داده شد. در آخرین روزهای معاملاتی هم شاهد تحرکات مثبت در برخی از گروه‌های بزرگ‌ بازار بودیم که از نزول بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند. باید دید امروز پس از انتخابات ریاست جمهوری چه سیگنال‌هایی بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

_ میخائیل اولیانوف سفیر روسیه در سازما‌ن‌های بین المللی وین گفت: مذاکرات وین درباره احیای برجام برای پایان موفق به زمان بیشتری نیاز دارد.

_ قیمت دلار در صرافی بانک ملی روز گذشته برای خرید، ۲۳,۱۵۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۳,۶۲۷ تومان محاسبه شد.

_ بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار رشد کرد اما نتوانست این محدوده پشت سر بگذارد و دوباره تا محدوده ۳۷ هزار دلار ریزش کرد

_ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد آخرین روز معاملاتی هفته پیش با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۶۵ هزار تومان معامله شد.

_ روز گذشته قیمت سکه تمام بهار آزادی تا مرز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

_ وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور دستورالعملی جدید اعلام کرد، مبادلاتی را که برای مقابله ایران با ویروس کرونا ضروری هستند از قوانین تحریم‌ها معاف کرده است.

_ سهامدارانی که روش مستقیم در سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند حتی اگر یک سهم از سبد سهام عدالت خود را به فروش رسانده باشند، نمی‌توانند تسهیلات سهام عدالت را دریافت کنند.

_قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پنج‌شنبه، ۲۷ خردادماه ۸۷ سنت کاهش یافت.

_ در نشست رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعضای شورای مشورتی بورس در روز پنج شنبه(۲۷ خرداد)، موضوعات و سرفصل های مربوط به «بسته سیاستی پشتیبانی و مانع زدایی بازار سرمایه از تولید» و «طرح ارتقای جایگاه و عملکرد بازارسرمایه» ارائه شد و مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

_ معاون اول رئیس‌جمهور، آیین‌نامه اجرایی طرح ملی مسکن را ابلاغ کرد. بر اساس این آیین‌نامه، وام طرح مورد اشاره، به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • والسلام

    وقتی همه جا عکس رییسی رو چسبوندن وقت بقیه کناره گیری میکنند یه دفعه بگید رییسی رئییس جمهورتون هست والسلام خودتون رو هم عذاب ندین این همه هم خرج انتخابات نکنید.

  • شهیاد ایران

    به هر حال اصلا و ابدا فروش توی این قیمتها عاقلانه نیست ، در بدبینانه ترین حالت کف قیمت همه نمادها اینجاست و بعد از آن رشد نمادها ان شاءالله

  • ناشناس

    رئیسی رئیس جمهور منتسب بود نه منتخب. حالا اونایی که چشم مالیدن و رویا پردازی کردن که با اومدن رئیسی همه مشکلات کشور حل میشه بشینن و بدتر شدن اوضاع رو نگاه کنند.

    • امیرعلی بهادری

      درود به شرفت ای آزاده انسان