خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۷۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین اخبار بورسی ۹ مرداد / سیگنال رئیس سازمان بورس درباره فروش سهام عدالت

مهم‌ترین اخبار بورسی ۹ مرداد / سیگنال رئیس سازمان بورس درباره فروش سهام عدالت

بازار سهام در هفته گذشته با روند متعادلی پیش رفت و شاخص کل بورس در پایان هفته به یک میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.اما امروز کدام خبرها روند بازار سرمایه را تغییر می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در هفته گذشته با روند متعادلی پیش رفت و شاخص کل بورس در پایان هفته به یک میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید. کارشناسان بازار سهام پیش‌بینی کرده‌اند در دومین هفته مرداد ماه در برخی از روزها شاهد اصلاح در بازار خواهیم بود. اما برخی دیگر از آنها متعقدند بورس با روندی مثبت و متعادل پیش‌خواهد رفت. اما امروز کدام خبرها ممکن است روند بازار سهام را تغییر دهند؟

_ بیست و یکمین مرحله یارانه معیشتی و آخرین یارانه نقدی دولت دوازهم ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

_ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون برخی گروه‌های شغلی پر خطر و همچنین بیماران دیابتی در کشور علیه کرونا خبر داد.

_ رئیس جمهور منتخب نسبت به طرح محدودسازی فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی امروز ابزار کار مردم شده است، آیا کسی می‌آید محل درآمد مردم را تعطیل کند.

_ روز گذشته، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار، بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ اعلامی ۲۴۴۹۹ تومان ثبت شده است.

_ هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۴۶۰هزار و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

_ رؤسای انیستیتوی پاستور ایران و فینلای کوبا اعلام کردند که ۱۲۰ هزار دز واکسن تولید مشترک دو کشور تحویل وزارت بهداشت شده است و از این هفته، وارد واکسیناسیون عمومی می‌شوند.

_ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، یکی از برنامه‌های قطعی این سازمان را افزایش دامنه نوسان اعلام کرد و گفت: توصیه ما به مردم این است که سهام عدالت یک دارایی ارزشمند است؛ تا حد امکان از فروش آن منصرف شوند.

_ هر قطعه سکه طرح جدید در روزهای گذشته به ۱۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان رسید.

_نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی تاکید کرد هدف از گفتگوهای برجامی وین تنها احیای این توافق به شکل اولیه و اصلی آن است، نه چیزی بیشتر یا کمتر.

_ قیمت نفت خام پس از جهش ۱٫۷۵ درصدی در روز گذشته، ۱۲ سنت معادل ۰٫۲ درصد کاهش یافت و به قیمت ۷۵ دلار و ۹۳ سنت در هر بشکه مورد معامله قرار گرفت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تاضرر۷۰درصدی ازاصل سرمایه سهامدارخردومتضررجبران نشودواین دولت به کارش،پایان ندهداوضاع بورس بهبودپیدانمیکنه اعتمادازبین رفته.فقط یک عده جوجه نوسانگیروبازارگردان هستندبه اندک سودتربچه خری روزانه قانع اندهرجامینشینن وپامیشین میگن اوضاع بورس خوب شده .

    • ناشناس

      آره بیسوادی که بدموقع تو سقف خرید کرده و بعد تو کف قیمت از ترس رفته تو صف فروش و باعث ریزش شده منتظره سر به سر بشه همه سهامش رو به یکباره بفروشه یه ریزش دیگه درست کنه
      اون موقع بورس درست میشه؟!

    • ناشناس

      بیسوادی مطرح نیست دکترای افتضاح بجای اقتصاد.مساله رشدکاذب بورس بود.خودشماکه دکترای افتضاح داری اگرواقعاسال قبل درسقف خریدکرده بودی الان جزمتضررین بودی الان ۱۰تاکفن پاره کرده بودی .بیچاره نمیدونی بدون اون که سهامداری میکنه نه نوسانگیری به خریدوفروش فکرهم نمیکنه که مثل تودائم توصف باشه مدنظرش سهامداری است وسودبلندمدت .نه بقول دستمون نوسانگیری تربچه خوری روزانه .

    • ناشناس

      بیسوادی مطرح نیست دکترای اقتصاد.مساله رشدکاذب بورس بود.خودشماکه دکترای افتضاح داری اگرواقعاسال قبل درسقف خریدکرده بودی الان جزمتضررین بودی الان ۱۰تاکفن پاره کرده بودی .بیچاره نمیدونی بدون اون که سهامداری میکنه نه نوسانگیری به خریدوفروش فکرهم نمیکنه که مثل تودائم توصف باشه مدنظرش سهامداری است وسودبلندمدت .نه بقول دستمون نوسانگیری تربچه خوری روزانه .

    • ناشناس

      تجارت نیوز این کامنت جواب میخواد انتشار بده
      جواب کامنت اون مغز نخودی بزرگوار پایینی
      دکترای اقتصاد نمیخواد بورس سواد بورسی ‌‌مهمتر از اون شعور معاملاتی میخواد که تو و امثال تو مثل خیلی چیزها ازش بی بهره ای
      اون هم که اسمش رو گذاشتی حباب هم بخاطر طمع یسوادهایی مثل تو بودن که بجای بکار انداختن عقلشون با تبلیغ و حرف اومدن بورس و بورس رو قمارخونه کردن و ادعاشون هم هنوز زیاده و بی ادبیشون هم که معلومه حالا هم دارن از حرص خودشون رو پاره میکنند ضرری که بخودتون زدین جهنم ضرر سهامداران واقعی رو هم باید جبران کنید

    • ناشناس

      بیسوادی که از بیسوادی خودش خبر نداره و به اون می نازه دیگه باید گفت مغز تربچه ای
      فعلا پرادعاهای بی ادب بفروشند برند ضررشون هم گردن خودشون اعتمادشون هم به بورس را با خودشون ببرند شرشون از بورس کم شه کافیه ضرری که به انسان‌های دیگه زدن با این بورس بازی هیچی
      این سهامداران را هربورسی داشت از اینهم بدتر میشد
      نوسانگیری به هیچکی سود نداده پولش هم برکت نداره
      بدبخت خودت نوسانگیری هم کردی از بس هم که بلدی اونم ضرر کردی حالا از پشت سوزی و لجت بخودت می ‌ییچی

    • ناشناس

      داداش خودت رو ناراحت نکن این بهتر بگیم احمقها چون از بیسواد بدترن تازه اسم خودشون رو هم گذاشتن سهامدار در صورتی که در واقع بازار به گند کش هستند و همه رو نوسانگیر می‌بینند خلاصه معلوم نیست اثر چیه اینقدر قویه همیشه و همه جوره توهم میزنند برره ای هستند گرد نخودی چیزی!
      حرف برره شد یادی کنیم از شیر فرهاد کرونا گرفته دعا کنیم خداوند همه بیماران رو شفا بده

  • ناشناس

    درسته .اعتماداندسته ازسهامداران که واقعاهم سهامداری میکردن ازبین رفته .ازتورم حداقل ۲۵۰درصدعقب هستند.همین تیترها.همین تبلیغات مشابه الان سال قبل عده زیادی رانابودکرد.فریب این تیترهاوتبلیغات که بورس جان گرفت و…..نبایدخورد.بایدمنتظربوداعتمادبعدازرفتن این دولت ودادخواست ازانهادردادگاه انجام شود.که ایااینهاواقعاموردبازخواست قانونی که چراباحیله ونیرنگشان ودستوری انجام شدنهاسرمایه یک عده رابه تاراج بردندانجام میشودیاخیر.وعلناصورت گیرد.مجلس که هیچ چون خودشون دستشون دریک کاسه است تاببینیم واقعااقای رئیسی به شعارهاش عمل میکنه یانه.که دست مفسدین راقطع کنه

    • ناشناس

      بورس و سرمایه‌گذاری در اقتصاد از تورم سایر بازارهای کاذب عقبه و اون رو بدست میاره و رشدش تازه شروع شده

  • ناشناس

    اگر مردم سود نکنن پولشون رو نمیارن تو بورس .
    اینایی که 60، 70 درصد ضرر کردن میگن خوب بود میرفتیم بورس های خارجی یا رمز ارزها . اینقدر ضرر نمی کردیم .
    الان هم که ضررمون جبران بشه تازه یکسال عقب هستیم و اجناس چند برابر شدن .

    • ناشناس

      رمز ارز یا هر کوفتی که تو اوج قیمت بخری و تو کف بفروشی همینه همه جور بازاری تمام دنیا قواعد نانوشته‌ یکسانی داره

    • ناشناس

      خدا کنه این قواعد نانوشته بازارها توسط دلالها و ….. مدیریت و نوشته نشه .

  • ناشناس

    تجارت نیوز نظرات رو تایید نمیکنی لااقل جواب نظرات ناآگاهانه بعضی ها رو میدند بزن تو سایت

  • ناشناس

    فروش رااغازکنیدمردم پول نان خوردن ندارن این چه عدالتی….

    • محمد

      مردم نان ندارند بخورند سهام ازاد کنین بفروشیم

    • امیر سیروس پور

      پول نان خوردن ندارن پس چطور پول گوشی هوشمند و اینترنت دارن؟

  • ناشناس

    سلام خواهشن فروش سهام رو شروع کنید به پولش نیاز داریم.

  • ناشناس

    تو رو خدا فروش سهام رو آزاد کنین به پولش نیاز داریم

  • ناشناس

    آنچنان مدیران بیتوجه به سهام و نحوه معامعلات هستن که نمیدونن در این بازار چندین ماه است که سهم کتوکا صف فروش بدون معامعله میباشد علیرغم اعتراضاتی فراوان هنوز اقدامی صورت نگرفته

  • ناشناس

    من که حلال نمیکنم باعث بانی ۶۰ درصد سرمایه زندگیمو که با وعده های پوچ در سرمایه گذاری در بورس به باد داد و باعث شد هم زحمت ۳۰ ساله و هم خانوادمو از دست بدم

  • ناشناس

    حالا که 60درصد سهامو فروختیم. پولشو چرا نمیدین…. تورو خدا بدین نیاز شدید داریم