کد مطلب: ۵۳۹۴۳۴

جدیدترین اخبار از ثبت‌نام‌ها/ تاج‌زاده ثبت‌نام‌ می‌کند؟

جدیدترین اخبار از ثبت‌نام‌ها/ تاج‌زاده ثبت‌نام‌ می‌کند؟

مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب در حساب توییتری خود نوشت: روز جمعه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روم. در عین حال ابهاماتی در مورد حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات، ایجاد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تاجزاده اعلام کرد: به یاری خداوند و پشتیبانی مردم، ساعت ۱۱ صبح روز جمعه برای ثبت نام در وزارت کشور حاضر خواهم شد. نیازمند دعای خیر همگان در انجام وظایف شهروندی و پیمودن این راه دشوار و ناهموار هستم.

ابهام در ثبت‌نام رئیسی

در حالی که پیش از این تسنیم و فارس، کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری را قطعی دانسته بودند، رجانیوز گزارش داد که او هنوز تصمیم خود برای کاندیداتوری را اعلام نکرده است.

پیش از این فارس مدعی شده بود که رئیس قوه قضائیه احتمالا در عید فطر در انتخابات ثبت‌نام خواهد کرد و قرار است علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس، رئیس ستاد انتخاباتی او شود.

اما رجانیوز نوشت: علیرغم اعلام خبرهای قطعی از حضور رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، پیگیری‌ها از منابع نزدیک به وی حاکی است که رئیسی هنوز تصمیم خود برای حضور یا عدم حضور در انتخابات را با کسی در میان نگذاشته است.

فومنی در انتخابات ثبت‌نام کرد

در این میان به گزارش روزنامه ایران، محمد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.