کد مطلب: ۴۶۷۵۶۷

سیگنال‌های بورسی امروز رئیس جمهور / اخبار جدید روحانی درباره عرضه اولیه

سیگنال‌های بورسی امروز رئیس جمهور / اخبار جدید روحانی درباره عرضه اولیه

حسن روحانی گفت: از همه وزرا تقاضا می‌کنم عرضه‌های اولیه را انجام دهند و در هفته‌ای که گذشت در یک عرضه 620 میلیارد و در یک عرضه 763 میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می‌گیرد و انشاءالله شاهد یک تحول و تحرک بسیار خوب در زمینه مسائل اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس جمهور با بیان اینکه هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در کنار هم و با یاری یکدیگر در حال تلاش برای رفع مشکلات کشور هستند، تصریح کرد: ما قادریم تحریم دشمنان را بشکنیم به شرط اینکه اول تحریف واقعیات را بشکنیم چرا که اگر تحریف شکسته نشود، قضاوت های ناصحیح رواج می یابد و با مایوس شدن مردم، شادابی آنان گرفته شود و در نتیجه ما در پیشبرد اهدافمان موفق نمی شویم.

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت سخنانی درباره بورس و عرضه اولیه مطرح کرد که خلاصه آنها در زیر آمده است:

ـ امروز خیلی راحت وزیر راه ما اعلام می‌کند که من علاوه بر آزادراه هایی که ساختم، تا پایان دولت 518 کیلومتر آزادراه را تحویل ملت ایران می‌دهم. امروز در شرایطی هستیم که وزیر راه ما می‌گوید غیر از راه آهن همدان ،ارومیه و کرمانشاه، بستان‌آباد و رشت که همه اینها را این دولت افتتاح کرده، من تا پایان این دولت 1400 کیلومتر دیگر راه‌آهن را افتتاح می‌کنم. پس ما قوی‌تر شده ایم و ضعیف‌تر نشدیم. آمار ما نشان می‌دهد ، پتروشیمی و فولاد، آب، برق، تصفیه‌ خانه‌ها، کشاورزی و بورس ما نشان می‌دهد همه چیز نشان می‌دهد امروز ما قوی‌تر هستیم. آنها فکر می‌کردند که ما الان از بین می‌رویم اما ما از بین نمی‌رویم و ایستادیم و می‌ایستیم.

ـ من از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که با یک بیان روشن و صریحی فرمودند که در برابر تحریم می‌ایستیم در برابر تحریف هم می‌ایستیم، تحریفی که گاهی دردناک‌تر از تحریم است. شما گاهی مشکل را می‌بینید و آن را لمس می‌کنید، مشکل را هم حل می‌کنید البته بخشی از مشکل هم حتما باقی می‌ماند، صددرصد که رفع نمی‌شود آن وقت بعضی‌ها از دور وز وز می‌کنند و می‌آیند و مستقیم می‌نشینند به آن نقطه‌ زخم و درد و می‌‌گویتد چرا این هنوز درست نشده، چرا آنهایی که درست است را نمی‌گویید، 100 تا مساله بوده که 80 تای آن در تحریم و مشکلات درست شده چرا آنها را نمی‌گویید که درست شده؟ عیبی ندارد که آن 20 درصدی هم که باقی مانده بگویید آن را هم بیان بفرمایید اما اگر 80 درصد نمی‌گویید و فقط 20 درصد.

ـ می‌خواهم از دوستان بورسی هم تشکر کنم که هم در این هفته، هم هفته‌های گذشته، هم هفته‌های آینده عرضه‌های اولیه‌شان بسیار مهم است که در بورس انجام می‌دهند؛ از همه وزرا تقاضا می‌کنم عرضه های اولیه را انجام دهند و در هفته‌ای که گذشت در یک عرضه 620 میلیارد و در یک عرضه 763 میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می‌گیرد و انشاءالله شاهد یک تحول و تحرک بسیار خوب در زمینه مسائل اقتصادی خواهیم بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با عرض سلام و تشکر فراوان از کلیه دست اندرکاران محترم بورس و دولت محترم ، به عرض می رسانم این ده تا بیست تا سهم عرضه اولیه ها که به جز شلوغ کردن سبد سهامداران خرد حقیقی دردی را دوا نمیکند !!!لذا از مسِیولین محترم و ریاست محترم سازمان بورس تقاضا دارم تمهیداتی فراهم نمایند که سهامدان خرد و حقیقی هم بتوانند در روزهای عادی از این عرضه اولیه ها خریداری نمایند و معاملات برخط فقط برای کارگزاریها و… نباشد واقعا این عدالت نیست ، من به عنوان یک سهامدار خرد بارها تلاش کرده ام از عرضه اولیه ها خریداری کنم و هرگز موفق نشده ام با تشکر مرضیه مقدسیان راد

  • ناشناس

    دوستان بورس مقاومت 2 میلیون رو رد کرد و تا آخر شهریور بکوب میرههر چه دارید دارو ندارتون رو بیارید تو بورس
    هم از جهش تولید حمایت میشه هم از پول خودتون

  • وحید

    تعداد بیشتر کنید خیلی کمه اما خوبه خداراشکر بورس خوبه . در ضمن تا خوب نشی خوب نمیشه ما باید به هم کمک کنیم به فقرا به مستاجران وظیفه دینی داریم من در بورس سود کردم میلیون ها نفر سود نجومی کردن به فکر فقرا باشیم جوان بیکار باشیم جهزیه برای دختران کم برخوردار باشیم

  • ناشناس

    عرضت اوليه كه به تر نفر بيست هزار تومن مي رسه واقعا در شان بورس ما نيست. بهتر است كه عرضه اوليه ها تجميع گردد . در شرايط فعلي كه كارمزد بورس براي ارقام پايين فيكس مي باشد اين به ضرر خريداران است. ضمنا
    موضوع نحوه اعتبار دهي كارگزاري ها هم بايد نظارت شود. اين يك رانت عظيم هست كه بدون هر گونه نظارت توزيع مي شود!!!

  • ناشناس

    خدا خودش کمک کنه
    تا ببینیم هفته بعد چه شود

  • ناشناس

    یا امام هشتم یا امام رضا خودت کمک کن
    هفته بعد چی میخاد بشه

  • علیگل

    سلام
    هفته اینده پول ایران منفی۱۰ می شودیعنی هرکس یک میلیون پول دارد۱۰۰ هزارتومان هم از جای دیر باید تامین کند

  • نیما

    سلام قربون روحانی برم ی عرضه اولیه خوبی بزار تا ما شاد بشیم

  • نیما

    سلام قربون روحانی برم ی عرضه اولیه خوبی بزار تا دل ما مردم خوشحال شیم

  • زنگنه

    خواهش میکنم علاوه بر عرضه اولیه بورس که خوبه ، به فکر مسکن ملی مردم باشین، مردم زیر فشار اجاره خونه و خونه نداشتن ، کمرشون خم شده و افسرده شده اند .