کد مطلب: ۵۸۰۰۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران سمگا،تپکو و فولای / افزایش سرمایه کدام نماد بیشتر است؟

خبر مهم برای سهامداران سمگا،تپکو و فولای / افزایش سرمایه کدام نماد بیشتر است؟

براساس آخرین خبرهای منتشر شده در سایت کدال برخی از شرکت‌های بورسی تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند. همچنین برخی دیگر هم مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند و سودهای تقسیمی را بر اساس عملکرد شرکت‌ها محاسبه کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس آخرین خبرهای منتشر شده در سایت کدال برخی از شرکت‌های بورسی تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند. همچنین برخی دیگر هم مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند و سودهای تقسیمی را بر اساس عملکرد شرکت محاسبه کردند.

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد(فولای) افزایش سرمایه خود را از محل سود انباشته به مبلغ ۳۳ میلیارد تومان می‌دهد. همچنین شرکت صنعتی بهشهر(غبشهر) هم افزایش سرمایه ۷۶۶ درصدی خود را از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی می‌دهد.

شرکت درازک هم افزایش سرمایه ۱۳۶ درصدی خود را از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور انجام مخارج سرمایه‌ای جهت ایجاد و خرید دارایی‌های ثابت مشهود و تامین سرمایه در گردش به مبلغ ۱۲۱ میلیارد تومان می‌دهد.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو(تپکو) هم در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت به ازای هر سهم این شرکت سودی را تقسیم نکرد. همچنین شرکت پست پیشگامان بادپا(پپارسی) در مجمع این شرکت به ازای هر سهم شش ریال سود تقسیم کرد.

شرکت بانک قرض الحسنه رسالت(وسالت) هم در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۶۲ ریال سود تقسیم کرد.

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (سغدیر) در مجمع این شرکت به ازای هر سهم ۱۱۴ تومان سود نقدی تقسیم کرد.

مجمع شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران(سمگا) با افزایش سرمایه ۱۲۲ درصدی از محل سود انباشته و اندوخته شرکت موافقت کرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کلا مردم سهامشون دو هفته بیشتر نگه نمیدارن چه تو سود باشه چه ضرر میفروشن

  • مکی

    درکشورمادزدی اول ازبانکها شروع میشه.میری چک نقدکنی یاروچشمش تودست شماس.وام بگیری همینطور.نگاه کنیدبه نمادونوین .وتجارت.بازارمثبت باشه اینا درجامیزنن .منفی باشه صف فروش میبندن.سران بانک نشست محرمانه گذاشتن.تصمیم گرفتن قیمت سهام بانکهابالا نره.چرا؟گفتن اگربالابره سهامدارسودسالیانه میخواد.پس قیمت پایین نگهمیدارن وکسی هم دیگه سودنمیخواد.