کد مطلب: ۴۴۸۱۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گلایه‌های شدید سهامداران از اختلال در معاملات / کارگزاری‌هایی که پاسخگوی مردم نیستند‌

گلایه‌های شدید سهامداران از اختلال در معاملات / کارگزاری‌هایی که پاسخگوی مردم نیستند‌

در حالی که این روزها تب ثبت‌نام برای دریافت کد بورسی و ورود به بازار سرمایه داغ شده است، اما برخی از کاربران چند کارگزاری‌ در پیام‌هایی برای تجارت‌نیوز از خدمات این کارگزاری‌ها و اختلال در معاملات گلایه کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که این روزها تب ثبت‌نام برای دریافت کد بورسی و ورود به بازار سرمایه داغ شده است؛ و صف‌های طویلی در اکثر دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت تشکیل می‌شود، اما برخی از کاربران چند کارگزاری‌ در پیام‌هایی برای ادمین تلگرام تجارت‌نیوز از خدمات این کارگزاری گله‌مند بودند.

در ادامه این گزارش بخشی از پیام‌های دریافتی از کاربران تجارت‌نیوز را می‌خوانید:

«باسلام . چه امروز چه روزهای دیگه حتی سال ۹۷ یه مقدار بازار حجم معاملاتش تو روزای خاص بالا می‌رفت آگاه به مشکل برمی‌خورد و این توی دنیا که هیچ حتی در ایران هم توجیه پذیر نیست چون فرصت های زیادی از دست میره لطفا این مطالب پخش بشه»

«کارگزاری آگاه واقعا این روز خیلی ها رو بدبخت کرد
هنوزم که یک ساعته بورس تعطیل شده هنوز باز نمیکنه پروفایل رو»

«سلام متاسفانه سامانه کارگزاری آگاه بشدت کند و آزار دهنده است سفارشات به کندی ارسال می‌گردد و در صورت انجام هم به هیچ وجه متوجه نمیشی که سفارش انجام شده یا نه! البته از این کارگزاری بعید نیست چون در روزهای پایانی سال بصورت یکطرفه و با بی تدبیری تمام اقدام به لغو قرارداد با سامانه صحرا کرد و دیگه تا این لحظه امکان خرید و فرو ش آپشن در این سامانه نیست!»

«بنده حدود دو سال پیش کد بورسی کارگزاری آگاه رو گرفتم الان نزدیک به سه تا چهار ماهه که شماره حساب بنده رو حذف کردند و الان وقتی که سهمی رو میفروشم یا سود صندوق سهامی واریز میشه به شماره حساب بنده واریز نمیشه و با کارگزاری هم که تماس میگیرم جواب نمیدهند و همچنین از دیروز به دلیل مشکل وارد حساب کاربری نمیشه.
باتشکر لطفا پیگیری کنید
علیرضا»

«من عضو کارگزاری آگاه هستم چرا کارگزاری آگاه حامی کاربرانش نیست درخواست خرید عرضه ای می کنیم آنقدر لفتش میدن و یا بی توجه هستند که کار از کار می‌گذره در صورتی که در خانواده بنده در کارگزاری های دیگه عضو هستند به راحتی اون عرضه رو خریداری میکنن بنظر شما چه باید خواهشن راهنمایی بفرمائید که آیا میشه از عضویت کارگزاری آگاه خارج شد و به کارگزاری دیگه رفت یا خیر ؟؟ از شما سپاسگزارم»

«با سلام و وقت بخیر لطفا حتما این مساله کندی سیستم کارگزاری آگاه رو پیگیر باشید مطمئنا مشکل امروز هسته معاملاتی نبود چون به جز آگاه هیچ کارگزاری مشکل نداشت من اینو از دوستانی که عضو کارگزاری های دیگر هستند پرسیدم»

«روز دوشنبه مورخه ۱۵اردیبهشت به تعداد ۴۶هزار سهم و آینده سفارش گذاشتم گزارش در سیستم ثبت شد و تا ساعت هشت و پنجاه دقیقه هم تو سفارشات بود ولی ناگهان از سفارشات پاک شد و پولش نیز تا آخر وقت به حسابم بر نگشت.
هم پول بلوکه شد هم خرید را از دست دادم.
تلفن هم که هیچ وقت هیچ وقت پاسخگو نیست…»

«در مورد مشکلات کارگزاری آگاه نوشتید
بنده در کارگزاری تدبیرگران فردا حساب دارم و خواستم از مشکلات این کارگزاری بنویسم
الان چندین ماه هست که داده‌های سامانه این کارگزاری با داده‌های بازار همخوانی نداره و با ساعتها فاصله به روز میشه
یعنی قیمتهایی که نشون میده دست کم برای دو سه ساعت پیش هست
تا به حال چندین بار به همین دلیل دچار زیان زیادی شدم اما نه تنها پاسخگو نیستند بلکه برای رفع مشکل نیز کار چندانی انجام نداده‌اند
فقط این که هر روز صبح پیام می‌فرستند که :
«ضمن عرض پوزش به اطلاع می رساند دریافت داده های بازار، با تاخیر انجام می شود. لطفا تا اطلاع ثانوی، داده های سایت مدیریت فناوری (tsetmc.com) را ملاک تصمیم گیری های خود قرار دهید.»
اما برای معامله نمیشه چشم به چند جا داشت قیمت رو یک جا ببینی و معامله رو جای دیگه انجام بدی!!
پیامهای ناظر بازار هم از زمان شروع این مشکل نشان داده نمی‌شود»

«کارگزارهایی که زیرساخت لازم را ندارند باید اجازه ندهند که عضو جدید هم اضافه کنند.
کارگزاری آگاه در حال حاضر سیستمش همش هنگه و اصلا وارد نمیشه خدا رحم کنه اون روزی که این موج جمعیت هم بهش اضافه بشه.»

«سلام
خدا خیرتون بده
بالاخره یکی پیدا شد مشکلات این آگاه رو بیان کنه
دقیقا دوستان درست نوشتن
با یک قیمت خرید یا فروش می زنید بعد چند دقیقه که کلا همه‌چیز عوض میشه براتون ثبت می کنه
رسما باید پاسخگو ضرر و زیان ها باشن که نیست
بماند که اگه شما برداشت وجه بزنید به کارت یک بازه رو میاره که انتخاب کنید تا براتون واریز کنن
الان دو روز از روز انتخابی گذشته و هیچ پولی همچنان واریز نشده
جالبه که همشم کاری بوده و تعطیل رسمی نداشتیم که بهانه کنن»

«سلام خسته نباشید تو رو خدا یکی از مدیر های آگاه رو پیدا کنید بگین این چه وضعشه اخه. باور کنید اعصاب نذاشته بهمون.ممنون که به مشکلات رسیدگی میکنید.»

«سلام و عرض ادب
خدا قوت اگه میشه مشکل هسته معاملات بورس و همچنین کندی و اشکالات پی در پی نرم افزار کارگزاری آگاه رو منعکس کنید با تشکر از شما»

«کارگزاری آگاه منو بدبخت کرد
هر چی داشتم و نداشتم و سر باز نکردن برنامه و هنگ کردن های مکرر برنامه آسان تریدر و سایت آنلاین آگاه از دست دادم
خدا ازشون نگذره
من که صدام به هیچ جا نمیرسه
اما خدای بزرگی دارم»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینا همش الکیه، فلان چیز سوخته و نشده از دیشب درستش کنند
    مردم را چی فرض کردن، شنبه اولین کاری که بکنم درخواست تغییر کارگزاری میدم همگی باید اینکار ار بکنن که من بعد بفهمند بازی کردن با سرمایه مردم یعنی چی. شکایت و… بی اثره فقط تغییر کارگزاری باید داد تا بفهمندد از دست دادن سرمایه یعنی چی
    اونوقتی که فوری کارمز را میگیرن سیستم و سرورشون هیج مشکلی نداره،

  • مریم

    ???واقعا متاسفا براشون از ۸ صب تا حالا باز نکردن سایتو هیجا بع اندازه اگاه بی مسئولیت نیس. چجوری میشه تغیرر کارگذاری داد

  • agah

    زنگ بزنید به کارگزاری آگاه به شماره تلفن 02182154200 اعتراض خود را اعلام کنید شاید مشکل ما حل شد.

  • ناشناس

    من از دیشب ساعت 11.5 هرچه تلاش کردم نتوانتستم وارد اسا تریدر بشم این سیستم از دیشب مشکل داره معلوم نیست چکار کردن, توی این بازار مکاره هرکس هر کار خلافی دلش بخواد میکنه.
    حداقل کار ی که میتونه بکنه, بمدت 3 ماه از گرفتن کمیسیون کارگزاری برای معاملات خودداری کنه.

  • رامبد

    من بعد یماه بلاخره چندروز پیش رفتم از آگاه نام کاربری گرفتم. تا اومدم برای خرید عرضه اولیه ثبت نام کردم کارگزاری انگار متلاشی شد…!؟ حالا بنده زیاد پول نذاشتم. ولی بنظرم اونایی که اینجا میان میگن امروز 20 میلیون ضرر کردم. بهتره سهامشونو بفروشن برن بت بزنن. بخدا شرطبندی تو سایتهای معتبر انقدر استرس و ریسک نداره. مطمئن باشید 20 میلیون ضرر نمیکنید که هیچ. اگه اصولی برید جلو سود بالا 30درصد روزانه بهتون میده. لنگ 5درصد سود سهام باید باشیم. اونوقت کارگزاری اینطوری بیاد گند بزنه به برنامه هاتون

  • رامبد

    بت زدن بهتر از بورس زدنه

  • ناشناس

    سلام.واقعا کار گذاری آگاه برنامه چرتی هستش.خدایش هر کی این برنامه را ساخته واقعا متاسف هستیم براش..

  • ناشناس

    خیلی راحت دارند باریتون میدن فکر کردی وقتی سهم مثبت میخوای بفروشی ولی منفی برات فروش میره بدلیل کارگزاری ها سودش کی برده

  • ناشناس

    من عرضه اولیه خریدم ولی از مقداری که سفارش داداه بودم بهم کمتر رسیده حالا الباقی پول رو به جای این که برگردونن به حساب معاملاتیم گذاشتن تو مسدودی غیر وکالتی. لطفاً پاسخگو باشید

  • ناشناس

    سوالم اینه چرا تو کارگزاری مفید خطای کاربر مسدود است میزنه و نمیتونم معامله انجام بدم؟؟ خستم کرد این کارگزاری مفید?