کد مطلب: ۴۵۹۹۲۶

اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها ادامه دارد

اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها ادامه دارد

بار دیگر در روز عرضه اولیه سهامداران سنبت به اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری‌های مختلف اعتراض دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، معامله‌گران نسبت به از دسترس خارج شدن مقطعی سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها و همچنین اختلال در ثبت سفارش عرضه اولیه اعتراض دارند.

1 3

چند نفر از مخاطبان با ارسال صفحه اول سامانه معاملاتی کارگزاری فارابی، نسبت به از دسترس خارج شدن این سامانه گلایه کردند. مشتریان کارگزاری مفید نیز از اختلال در سامانه ایزی‌تریدر شکایت دارند و کاربران کارگزاری آگاه هم از اختلالات گاه و بیگاه در سامانه معاملاتی این کارگزاری گله دارند.

البته سایت مدیریت فناوری بورس نیز با اختلال مواجه شده و به صورت مقطعی از دسترس خارج می‌شود. تحلیلگران معتقدند افزایش تعداد معامله‌گران و ورود کدهای بورسی جدید به بازار سهام باعث شده تا سامانه معاملاتی توان و ظرفیت کافی برای سفارشات دریافتی را ندارد و همین موضوع موجب این اختلالات می‌شود. همین مشکل نیز برای کارگزاری‌ها وجود دارد و مسوولان این کارگزاری‌های پر مخاطب باید راه چاره‌ای برای حل این مشکل بیاندیشند تا سهامداران از این قطعی‌ها و اختلالات ممتد بیشتر از این خسارت نبینند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اخباربسیارعالی

  • ناشناس

    کارگزاری آبان هم این مشکل راداشت

  • آریا

    متاسفانه برای سه کد بعد از ساعت یازده و نیم درخواست برای عرضه اولیه ثبت کردم که بعد از دوازده و نیم دیدم برای هر سه درخواست زده حذف شده توسط بورس و پول برگشته بود به حسابا.و جالب تر اینکه یک درخواست دیگه ساعت یازده و بیست و هشت دقیقه ثبت کردم که خرید کرده بود. متاسفانه میگن تمدید میشه ولی یا آگاه برای تایم تمدید شده درخواست نمی گرفت یا کلا این تمدید کردنه دروغ بود.

  • تایر تایر

    بدترین کارگزاری مبینه که من دارم هربار مقداری از سود سهامامو میبره این هیچی etfامو آزاد کردم هنوز روسهامم نیومده تغییر کار گزار رو هم زدم هرکی سهام بامن خریده چندبرابر شده مال من سه درصدروازنه اشو مبین سرمایه برده تپکویی خریدم وقتی ضرر میکردم بعد چند روز سود میکرد مقدارزیادشو مبین سرمایه میبرد هرچی هم سود کرد ضررش درنیومد به خاطر این کارمبین سرمایه فروختمش اگه کارگزاریم چیز دیگه بود الان پولم چندبرابر شده بود

  • ناشناس

    ..مرتیکه نفهم میلیاردی کارمزد میگیری حداقل ملیونی خرج اینبی صاحب کن…

  • Ali

    سلام
    من امروز خگستر خریدم
    کارگزاریم مفید هستش
    تا قبل از ۱۲ شب داخل پرتفوی سپرده گذاری بود
    ولی بعد از ۱۲ دیگه نبود
    ولی داخل پرتفوی لحظه ای هستش
    قبلا هم از طریق کارگزاری دیگه ای سهم نخریدم

  • اسفندیار آستانه ای

    با سلام. بنده خودم تاکنون متحمل ضررهای زیادی بخاطر اختلالات سامانه کارگزاری آگاه شده ام. به معنی واقعی کلمه طی سه هفته اخیر افتضاح بود!!!!
    اگر بقیه کارگزاری ها هم اینگونه مشکلات رو دارند، سازمان بورس بایستی تدبیری کرده و حداقل ساعات معاملاتی را چند ساعت افزایش دهد و جذب ورودی های جدید برای کارگزاری های مشکل دار، ممنوع نماید.
    باتشکر از شما که به این موضوع مهم پرداختید.

  • ناشناس

    چراسامانه سعدی غیرفعال شده الان حدودیک هفته هست تجارت نیوزشماروبجان عزیزتون پیگیری کنید

  • ناشناس

    آگاه و مفید که دایم مشکل دارند مثلا امروز آگاه هیچ طریقی نمیتونم وارد بشم و سهام رو بفروشم . دوستان اگر کارگزاری بدون مشکل میشناسید معرفی کنید

  • محبوب

    کارگزاری فارابی مثل اینکه هنوزم مشکل داره…
    و همچنان این داستان ادامه دارد…