خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۹۹۱۴

بورس چهارشنبه چگونه بازگشایی شد؟ / شاخص در آستانه کانال ۱ میلیون و ۶۰۰ هزارتایی

بورس چهارشنبه چگونه بازگشایی شد؟ / شاخص در آستانه کانال ۱ میلیون و ۶۰۰ هزارتایی

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل در ۴۵ دقیقه بیش از ۵۰ هزار واحد رشد کرد تا به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نزدیک‌تر شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۴۴ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نزدیک‌ شد. هر چند با گذشت زمان عرضه در نمادهای کوچکتر بیشتر شده است.

1 1

در ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز حدود ۴۰۰ هزار معامله در بورس صورت گرفت که طی آن حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است. سه نماد فارس، فولاد و فملی نیز به ترتیب با ۴۵۷۳، ۴۴۵۹ و ۳۹۷۱ واحد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند.

1 2

امروز همچنین عرضه اولیه «سیتا» از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و ثبت سفارش تا ساعت ۱۱ و ۳۰ ادامه دارد. معاملات امروز بورس در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته شاخص کل با رشدی ۶۴ هزار واحدی رکورد تازه‌ای از خود به ثبت رساند و بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران امروز نیز بورس رشد پرقدرتی خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بزرگواران که دیروز صحبت از ریزش بورس چهارشنبه میکردند کجا هستند چرا تحلیل نمیکنند! کشورهای توسعه یافته سالهاست راه حل اقتصاد را بورس متعادل و سود رسان به عموم یافته اند و ما با تاخیر ولی بدرستی وارد آن شدیم ولی باید در رفع نقایص آن با کمک هم بکوشیم.