کد مطلب: ۱۷۵۴۲۳

اخذ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز برای بیمه

اخذ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز برای بیمه

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، ۲۰۰ تومان از هر مشترک گاز برای بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکان شهری و روستایی و سکونتگاهی عشایری اخذ می‌شود.

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ مطابق ماده ۱۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به وزارتخانه نفت از طریق شرکت‌های تابعه ذیربط اجازه داده شده است ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکین گاز مبلغ ۲۰۰۰ ریال (۲۰۰ تومان) اخذ و برای موارد مندرج در ماده مذکور به مصرف برسانند. برای مشترکین روستایی مبلغ فوق معادل ۵۰ درصد خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش طبق ماده ۱۲ قانون الحاق به هر یک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابعه ذیربط اجازه داده شده مبلغی را که طبق قوانین بودجه سنواتی در قبوض گاز و برق برای هر واحد مسکونی و تجاری تعیین می‌شود، اخذ کنند.

صرفا جهت بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکان شهری و روستایی و سکونتگاهی عشایری گاز و برق از طریق شرکت‌های بیمه با برگزاری مناقصه اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.