کد مطلب: ۴۶۶۸۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش روز دارا یکم ۱۲ مرداد ۹۹ / اولین ETF دولتی امروز چقدر معامله شد؟

ارزش روز دارا یکم 12 مرداد 99 / اولین ETF دولتی امروز چقدر معامله شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، حجم معاملات دارا یکم بیش از 50 درصد افت داشت و قیمت پایان این نماد نزدیک یک درصد رشد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات بازار سهام در روز یکشنه 12 مرداد ماه، ارزش هر واحد صندوق ETF دارا یکم با رشدی نزدیک به یک درصد به 24 هزار و 155 تومان رسید. این در حالی بود که قیمت آخرین معامله این صندوق زیر 24 هزار تومان به ثبت رسیده بود. با این حساب ارزش 200 واحد از دارا یکم به 4 میلیون و 831 هزار تومان افزایش یافت.

1 3 7

در جریان معاملات امروز اولین صندوق ETF دوتلی تنها 3 میلیون و 116 هزار سهم دادوستد شد که کمتر از نصف میانگین حجم معاملات یک ماه اخیر این نماد بوده است. اختلال در جریان معاملات این نماد هم البته موجب شد تا تعداد معاملات امروز در مقایسه با روز گذشته بیش از 40 درصد کاهش پیدا کند. در پایان معاملات امروز خالص ارزش دارایی دارا یکم 29 هزار و 859 تومان محاسبه شده که 24 درصد بیشتر از قیمت پایانی این نماد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • m

    تاچه بازهی خواهد رسید

  • ناشناس

    رفتم طلامو فروختم دادم دارا خریدم اگه طلام بود سودش بیشتر بود …هم من خنده دارم هم اونایی که دارن ارزون میفروشن …

  • نرگس

    مگه بجز پنج درصد منفی در روز چیزی بارشه اینم اگه خوب بود نمیدادن به ما

  • ناشناس

    جووون بفروشید خودم تو همین قیمت هرچی پول دارم میخرم …… بزارید بورس شاخص 2میلیونو رد کنه میبینیم ارزشش چقدر میشه … یقینا بالا تر از NAV میاد. وای از ملت جوگیر …… بزرگی میگفت ” خر زیادو خرسوار کم”. خخخخخخ

  • ناشناس

    من دیروز دارا یکم خریدم و در پرتفوی من ثبت شد ولی امروز از پرتفوی حذف شده و پول هم به حساب کاربری کارگزاری برگشت نخورده باید چکار کرد؟؟

  • ناشناس

    واقعاا دیگه شورشاا در اوردین با این دارا یکم!! الان حدود دو ماه بیشترهست که سرمایه مردم را قفل کردین و روز بروز داره با روند کاهشی پیش میره اونوقت باید انتظار دارا دوم را هم داشته باشیم!!!!!!!

  • حسین اشتیاقی

    از وقتی این دارا یکم اومد ۲ تا اتفاق افتاد که گند زد تو بورس ،اول این که تا قبلش صندوق های ای تی اف اصلا محدودیت دامنه نداشتن من خودم رو یه سهم تو یه روز 1۲۸٪ هم سود کرده بودم ،ولی از وقتی این اومد دولت که چشم دیدن سود سرمایه گزاران رو نداره مثل بقیه سهم ها محدودیت دامنه سود و ضرر ۱۰٪ تعیین کرد.
    ۲. ساعت ها مسخره شد یه سهم ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ یکی ۲ تا ۳ یکی ۳ تا ۴ و… قبلا نهایت نیم ساعت اونم بعضی موقع ها تازه بازم اونم به کل بازار اضافه میشد ،معلومه الان وقتی چند تا سهم بعد از ساعت بازاره یه سری تازه کار وقتی تو ساعت بازار نتونستن بخرن یا بفروشن برای این که روز رو از دست ندن تو اون ۱،۱.۵ ساعت گند میزنن به صف خرید و فروش…تا وقتی ساعت ها درست نشه یعنی کل بازار تو یه تایم مشخص نباشه و یه سهم هایی فقط ۱ ساعت وقت داشته باشه (که اون یه ساعتم کارگزاری درست کار نمیکنه و دیلی داره) این بورس درست نمیشه و یه روز درمیون قرمز و سبز الکیه…
    یعنی من ۳۲ سالمه ،تو این ۳۲ سال تو هر زمینه ای دولت حرف زده یا دست گذاشته که بهترش کنه دیدم که بدتر از بدتر شده…
    پیشنهاد میدم یه مدت دولت به هیچی هیچ کاری نداشته باشه قسم میخورم خیلی از مشکلات حل میشه.

    • ناشناس

      یعنی تمام هفته بگند navاینه ارزشش اینه شنبه که میشه طرف از منی شروع میکنه یسری از حقوقی ها هم دارن استفاده میکنن این نشان دهنده اینه که سهمی که دست عام مردم میوفته افراد ناشی قشنگ بهت نشون میدن با کیه شدی ۸۰ میلیون نفر

  • حمیدخان

    بنظرم دیگه نباید دارا دوم را بخریم همش ضرر هست

  • سینا

    اصلاً معلوم نیس چرا دارا یکم اینقدر قیمتش پایین هست کی پشت این ماجرا است

  • Aliakbar

    یک سوال از اساتید محترم داشتم، اگر نماد وبملت باز بشه، قیمت‌ هر سهمش بین 600 تا 650تومان بشه به نظرتون ناو دارا یکم قیمتش پايين نمی آید.