کد مطلب: ۶۲۱۹۴۴

آغاز استخدام جدید بانک رفاه کارگران

آغاز استخدام جدید بانک رفاه کارگران

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک رفاه ثبت‌نام آزمون استخدامی این بانک از امروز ۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ بهمن ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک رفاه کارگران در سال ۱۴۰۰ تصمیم به تامین بخشی از نیروی انسانی در چهارچوب قوانین وضع شده ، گرفته است که برای این منظور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه شامل آزمون کتبی و یا مصاحبه حضوری کرده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این بانک ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه سال ۱۴۰۰ از امروز ۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه باید پس از مطالعه شرایط مدون و با آگاهی از تمامی قوانین وضع‌شده برای این آزمون با مراجعه به سایت آزمون ، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند .

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ به این صورت است که داوطلبان در گام اول باید به سایت بانک رفاه کارگران به آدرس refah-bank.ir مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعیه مربوطه از شرایط و مدارک ثبت نام و عنوان های شغلی ارائه شده در آزمون سال جاری مطلع شوند .

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ضروری است پس از ورود به سایت اطلاعات و مدارک خواسته شده را به دقت وارد نموده و پیش از تایید از صحت اطلاعات ثبت شده اطمینان حاصل کنید . در نهایت داوطلبانی که بتوانند کد رهگیری دریافت نمایند به منزله اتمام پروسه ثبت‌نام با موفقیت است.

شرایط ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰

هر ساله داوطلبان زیادی درصدد استخدام در بانک های مختلف کشور از جمله بانک رفاه هستند. با توجه به تعداد کثیر داوطبان شرایط ویژه‌ای برای استخدام در بانک رفاه وضع شده است که داوطلبان علاوه بر شرایط عمومی ملزم به دارای بودن شرایط اختصاصی نیز هستند، از جمله مهم‌ترین شرایط اختصاصی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد :

  • داشتن تابعیت کشور ایران
  • تعهد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور ایران
  • دارا بودن کارت پایان خدمت و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام
  • متولدین ۷۰/۰۱/۰۱ به بعد
  • پذیرش فارغ التحصیلان دوره کارشناسی‌ و یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با حداقل معدل ۱۴
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی لازم برای انجام کار در بانک
  • عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی

هم چنین داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰ ، با ثبت نام در ازمون استخدامی مشاوران رسمی مالی و مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۰ می توانند با طی مراحل استخدام این سازمان ، در رشته های شغلی ارائه شده این سازمان استخدام شده و فعالیت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوستونم خوب گفت اینا استخدام کردن آزمون کشکه به عزیزم ببینید هر نفری کم کمش باید ۵۰هزار تون بده شما حساب کنید چند هزار شرکت میکنن ضربدر ۵۰ هزار کن قطعا تعداد صفر هاشو نمیتونی بشماری

    • ناشناس

      والا منم تو اداره دولتی کار میکنم درسته یه عده ی کمی با آشنا اومدن اداره ،ولی هشتاد درصد همکارا با همین آزمونهای استخدامی حتی از دورترین و محرومترین نقاط کشور اومدن استخدام شدن .

  • ناشناس

    زمان ما این آزمون ها نبود. ?
    دانشگاه دولتی معتبر درس خوندیم ولی هیچ وقت نتوانستم کار پیدا کنم…..

  • پرستو

    همش الکیه لیسانس دارم چند ماه پیش برا استخدام کشوری یه ازمون الکی اینترنتی گرفتن اصلا جوابشم ندادن فقط نفری صده پنجاه دادم واسه ازمون همش میخوان سر جونای بیچاره رو الکی گرم کنن

  • ناشناس

    آخه این چه شرایطیه؟
    سن متوسط بیکار جامعه حداقل ۳۰ ساله
    شرط معدل دیگه چه کوفتیه؟ قرار نیست آدم قربانی معدلش بشه. خب آزمون برای همین می‌گیرید که بسنجید کی بهتره. دیگه حالا یه نفر یه زمانی معدلش مثلا ۱۰ بوده، محکوم به فناست؟ این شرط معدل رو وردارید.

  • ناشناس

    دختر من هم سال گذشته شرکت کرد در آزمون کتبی قبول شد یک مصاحبه سوری برگزار کردن سوال خاصی هم نپرسیدن بعد ردش کردن

    • ممد

      اشتباه رأی منفی دادم،… دقیقن درسته همه چی فرمالیته هستش… به جای این کارا وارد بازار های مالی بشید و آقای خودتون… درآمد بیشتری هم داره

  • ناشناس

    کشک

  • مهدی

    دوستانی که شرایطش رو دارن شرکت کنن.انیدتون بخدا باشه
    من زمانی که سربازیم تمون شد ۶ جا همزمان شرکت کردم و ۵ تاشو ازمون دادم ۳ تارو قبول شدم.مثلا علوم پزشکی ۱ نفر میخواست از بین بالای ۵۰۰ نفر شایدم خیلی بیشتر همون ۱ نفر رو قبول شدم بانک سپه هم قبول شدم قوامین هم قبول شدم.رفتم بانک سپه
    بدون هیچ پارتی
    پس شرکت کنید انشاالله قبول میشید.از بین این دوستان ۵ نفر هم قبول بشه خداروشکر

    • ناشناس

      ببخشید شما چه درسهابی رو برای آزمون خوندید؟

    • Sniper56

      خدا باید ببخشه، ، این آقا چکارست که ببخشه .
      زود هر حرفی رو قبول نکنید ،، یارو گفت که قبول شده ، شما میپرسی ، کدوم کتابا رو خوندی خخخ
      طرف اگه قبول شده بود . الان اینجا(توسایت استخدام) نبود ،که بخواد نظر بده .
      و اینکه هر وقت شنیدید که جایی استخدام داره مطمئن باش که به پول نیاز دارند ، برای ثبت نام کردن تو هر آزمون و استخدامی مبلغی ناچیزی رو باید واریز کنی و این همه آدم جویای کار و این همه مبلغ ،،،، چه کسب درآمدی میشه واسه ی فراخوان دهنده استخدام

  • محمد

    سلام، چند سال پیش یکی از اقوام به من گفت فلان بانک استخدام داره شرکت کن گفتم همش پارتی بازیه. ما قبول نمیشیم. حرف خوبی زد گفت تو با مطالعه و اطلاعات بالا شرکت کن قبول هم نشدی جیزی از دست ندادی. نشستم یه مدت منابعی رو که سئوال میومد مطالعه کردم و بعد تو آزمون یکی از بانکها شرکت کردم و با رتبه خوبی قبول شدم. خواستم به دوستان بگم اول توکل بخدا بعد هم برای شرکت تو آزمون استخدام نیاز به مطالعه و آمادگی هست. ضمنا همیشه جایی که استخدام داره تعداد کمی میخوان و تعداد خیلی زیادی شرکت میکنند پس شانس میاد پایین باید آمادگیت رو ببری بالا. به امید موفقیت دوستان.

  • علی

    بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد کرد و قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و گذراندن دوره‌های آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد.یعنی چی این؟ ماروخر فرض کردند؟

  • ناشناس

    رشته می کانیک سیالات هم می تواند شرکت کند