کد مطلب: ۲۳۱۴۵۹

اسلام‌هراسی؛ هدف اصلی حمله آمریکا به سوریه

اسلام‌هراسی؛ هدف اصلی حمله آمریکا به سوریه

دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با محکوم کردن حملات هوایی و موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: این اقدام جنایت‌کارانه حرکت مذبوحانه دیگری در راستای اسلام‌هراسی و تضعیف مسلمانان بود.

دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با محکوم کردن حملات هوایی و موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: این اقدام جنایتکارانه حرکت مذبوحانه دیگری در راستای اسلام هراسی و تضعیف مسلمانان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد‌حسن جعفری، اظهار داشت: آمریکا عامل فتنه و بی‌ثباتی در منطقه و کشورهای اسلامی است، از این رو باید مسلمانان جلوی این وحشی گری ها و درنده خویی‌های آنان را بگیرند.

آمریکا، انگلیس و فرانسه در روزهای گذشته مدعی استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه شدند و به این همین بهانه، سحرگاه امروز به مناطقی از دمشق و حمص حمله موشکی کردند.

رئیس مجمع فرهنگی انقلاب اسلامی افغانستان همچنین با تاکید بر اینکه مسلمانان یکپارچه و یک صدا و با پرهیز از هرگونه سکوت و بی‌تفاوتی فریاد خود را علیه رژیم صهیونیستی بلند کنند، افزود: حزب رفاه ملی افغانستان حمله وحشیانه و موشک باران کشور مسلمان، دوست و برادر سوریه را به شدت محکوم نموده و آن را یک جنایت جنگی علیه دولت و ملت این کشور می‌داند.

وی با اشاره به اینکه اقدام نظامی سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در جهت یاری رساندن به رژیم اشغالگر اسراییل بود، گفت: حزب رفاه افغانستان ازتمام علمای جهان اسلام می‌خواهد، علیه این کشورها و سایر متحدان و ایادی آنها موضعی روشن و قاطع گرفته و به مسلمانان در خصوص اهداف شوم کشورهای متجاوز و فتنه گر آگاهی‌های بیشتری بدهند.

وی با یادآوری سخن حضرت امام (ره) مبنی براینکه اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بریزد، اسراییل غاصب را آب خواهد برد، افزود: مسلمانان باید متحد شده و مانع تجزیه کشورهای اسلامی توسط آمریکای وحشی، فاسد و قلدر شوند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.