کد مطلب: ۱۴۴۴۸۷

اعتبار برای جبران خسارات حادثه ریلی هفت‏خوان سمنان

اعتبار برای جبران خسارات حادثه ریلی هفت‏خوان سمنان

معاون اول رییس جمهور مصوبه دولت در خصوص اختصاص اعتبار برای جبران خسارات وارده به تاسیسات و خطوط راه‌آهن ناشی از وقوع حادثه ریلی هفت‏خوان استان سمنان را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۴/۱۱ به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ دویست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- برای جبران خسارات وارده به تاسیسات و خطوط راه‌آهن ناشی از وقوع حادثه ریلی هفت‏خوان استان سمنان و تجهیز و ارتقای ایمنی خطوط راه‌آهن به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در اختیار وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) قرار می‌­گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- دستگاه اجرایی یاد شده موظف است، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه‌ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس­ جمهور این مصوبه را به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.