کد مطلب: ۶۸۵۴۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

علت اعتراض سهامداران بورس چیست؟ / سهامداران چه درخواستی دارند؟

علت اعتراض سهامداران بورس چیست؟ / سهامداران چه درخواستی دارند؟

امروز آخرین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزارشد. در آخرین روز این نمایشگاه بخشی از سهامداران به خالی بودن غرفه‌ها و وضعیت بازار سرمایه اعتراض کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از روز دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار شد. اما برخلاف سال‌های گذشته این نمایشگاه رونقی داشت. در اولین مرحله سازمان بورس از حضور در نمایشگاه انصراف داد. پس از آن بسیاری از شرکت‌ها و رسانه‌ها در این نمایشگاه شرکت نکردند.

با نگاه سطحی می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از غرفه‌های نمایشگاه خالی بودند. حتی یک تا پنج غرفه پر رونق وجود داشت و بقیه آن خالی بود. به طور کلی تعداد افراد غرفه‌دار از تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه بورس بیشتر بودند و این یعنی فاجعه.

به هرحال اسم نمایشگاه، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه اما هیچ یک از ارکان بازار سرمایه در این نمایشگاه حضور نداشتند. در اصل باید سازمان بورس، شرکت بورس، فرابورس، بورس انرژی و بورس کالا باید در این نمایشگاه حضور داشته باشند اما امسال خبری از آنها بود و از شرکت در این نمایشگاه انصراف داده بودند. البته دلیل آن مشخص نیست.

اعتراض سهامداران به مدیریت رئیس سازمان بورس

در آخرین روز نمایشگاه بخشی از سهامداران و مالباختگان به وضعیت موجود اعتراض کردند. این افراد عقیده داشتند که به واسطه مدیریت نادرست مجید عشقی، رئیس سازمان، بازار سرمایه به این وضعیت رسیده و اگر این مسئول به وعده‌‌های خود عمل می‌کرد بارار به این حال نمی‌رسید.

یکی از معترضین گفت که درخواست ما از این اعتراض عزل رئیس سازمان بورس است. این مدیر به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرد و باید عزل شود.

فعالان بازار عقیده دارند که رئیس سازمان بورس عامل بی‌اعتمادی سهامداران بوده و حتی این مدیر سهام پالایش یکم را پروژه کرده است.

در ویدیو زیر علت و نوع اعتراض سهامداران را می‌توانید ببنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا بعضی ازصندوقها میخواهن تلیق شود

  • ناشناس

    این درسته ؟ این همه آدم علاوه براینکه سرمایه زندگیشون رفت کپیش خانواوه ها شرمنده شدن یکطرف ازطرفی ملیونها نفردچاراسترس وبیماری های روحی شدن چطوردلتون میاد میلیونها خانواده بیچاره کردید یعنی نمیشه جلوی ایناروگرفت ؟ تواین تورم چطورامکان داره مثلا سهام ۱۲۰۰تومنی برسه به حدود۲۰۰تومن اونم بعد ازدوسال ؟

  • ناشناس

    میگن سهامدار خرد سواد نداره درصورتی که از سواد خودشون خبری ندارند!

  • ناشناس

    آقای رئیسی حدود یک سال سپری شد اوضاع بازار آشفته تر سد گرانی کمر شکن شد شعار دادی وضع موجود را درست میکنم نابود تر کردی بورس را نابود کردی یه وعده ات عمل نمی کنی فقط شعار تو خالی می دی

  • ناشناس

    آقای رئیسی حدود یک سال سپری شد اوضاع بازار آشفته۲ تر سد گرانی کمر شکن شد شعار دادی وضع موجود را درست میکنم نابود تر کردی بورس را نابود کردی یه وعده ات عمل نمی کنی فقط شعار تو خالی می دی

  • ناشناس

    وچهار ازخود متشکر که نمایشگاه هم میگذارند ضدمردم و خرد را در بورس جبران کنید ۴۰ملیون تومان شده ض۴ تومان دربرابرش تجارت چه کسی جوابگو پولمان بدهید

  • کدخدا

    آقای رییسی هیچ اهمیتی به سهامدار نمبذاره، فک میکنه سر گنج نشستن، باید از سهامدار بکنه بده به فقیر، نه سید جان بیا وضع سهامداراتو از نزدیک ببین

  • کیا

    بسه دیگه تا کی منفی بیچارمون کردید انصافم خوب چیزیه!!!!

  • ایرانی

    بورس اگه بدهست دولت ولش کنه

  • ناشناس

    مقصر خودمونیم که به مدیران …لایق و در….این نظام اعتماد میکنیم