کد مطلب: ۲۱۱۷۰۴

اعلام رسمی اجرای قرارداد شرکت رنو در ساوه

اعلام رسمی اجرای قرارداد شرکت رنو در ساوه

نماینده مردم ساوه از اعلام رسمی اجرای قرارداد رنو در ساوه خبر داد و گفت: هنوز تاریخ دقیق آغاز پروژه مشخص نشده است.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه، از اعلام رسمی اجرای قرارداد رنو در ساوه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌ها با اعلام معاونت وزیر صنعت و معدن، قرارداد شرکت رنو مراحل پایانی خود را گذراند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه این قرارداد می‌تواند شروع خوبی برای صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور باشد، اظهار کرد: صنعت خودروسازی ما می‌تواند با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های خارجی و افراد متخصص به دنبال صادرات خودرو باشد.

منصوری ادامه داد: پروژه شرکت رنو در ساوه می‌تواند 6 هزار نیروی کار را به صورت مستقیم و 100 هزار نیروی غیرمستقیم را در صنایع قطعه‌سازی جذب کند.

نماینده مردم ساوه با اشاره به اینکه تاریخ دقیق آغاز پروژه مشخص نشده است، افزود: اکنون در حال مراودات، تغییر و تحول‌هاست، اما اصل موضوع به اتمام رسیده و تعطیلات عید نوروز می‌تواند بهترین زمان برای آغاز آن باشد.

وی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر اینکه این پروژه بتواند کشور ما را همانند کره جنوبی به یک صادر‌کننده خودرو تبدیل کند، گفت: این آغاز می‌تواند نقطه عطفی برای قطع وابستگی ما به نفت باشد و می‌توان با استفاده از صنعت خودروسازی بستر مناسبی را برای پیشرفت ایجاد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.