کد مطلب: ۶۵۲۰۱۲

تاکید وزارت کار بر قانونی بودن افزایش دستمزدها

تاکید وزارت کار بر قانونی بودن افزایش دستمزدها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق و دستمزد که در شورای عالی کار اتفاق افتاد با تأیید نمایندگان کارفرمایان حاضر در جلسه مصوب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین اخبار از افزایش دستمزد کارگران چیست؟

به نقل از تسنیم ، حجت‌الله عبدالملکی با بیان اینکه جمعیت کشور ما کارگری است ابراز داشت: این افتخار برای ۷۰ درصد خانواده‌های ایرانی است که سرپرست و نان‌آور آنان کارگر هستند که برای پیشرفت کشور کار می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وقتی صحبت از معیشت کارگران می‌شود؛ مسئله حقوق و دستمزد ، سلامت کارگران و در محیط کار و زندگی، مسکن کارگری، ایمنی و بهداشت در کار، مسائل اجتماعی و فرهنگی برای خانواده‌های آن‌ها و آسیب‌های اجتماعی که تا حدی آن‌ها را آزار می‌دهد باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: رسیدگی بیشتر به کارگران منجر به افزایش بهره‌وری تولید و سودآوری آن‌ها خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: جامعه کارفرما علاوه به حقوق و دستمزد به سلامت، بهداشت محیط و ورزش کارگران رسیدگی می‌کند که جای تقدیر دارد و ضرورت دارد که تقویت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به‌منظور بهره‌وری بیشتر انتصابات زیادی را در وزارتخانه انجام دادیم، خاطرنشان کرد: در ۹ ماه گذشته ۴۵۰ انتصاب داشتیم تا به نیروهای مؤمن، متخصص و آشنا با درد مردم را برای خدمات‌رسانی مسئولیت بدهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بازنشسته محمد

    اقای عبدالملکی اگر حقوقهای کارگران و بازنشستگان کارگری در ماه اردیبهشت پرداخت شود مشخص میشود که حرف شما عملگرایانه است وگرنه مثل بقیه فقط شعار و عوام فریبانه است امیدواریم که حرفتان سکه داشته باشد نه اینکه بگویی من خواستم ولی دیگران نگذاشتند اجرایی شود۴

  • ناشناس

    می توانستن بن کالا می دادن به صورت کالابرگ به کارگران