کد مطلب: ۷۶۴۵۸

افزایش روابط لوفت هانزا با صنعت هواپیمایی ایران

افزایش روابط لوفت هانزا با صنعت هواپیمایی ایران

نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا اعلام کرد: در طول چند سال گذشته این شرکت پروازهای برنامه‌ای خود را به ۲۷ مورد رسانده‌ است و این امر نشان می‌دهد که رابطه ما با ایران هرگز تا این حد پیشرفت نکرده بود. به گزارش تجارت نیوز، ینس بیشوف در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت شصتمین

نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا اعلام کرد: در طول چند سال گذشته این شرکت پروازهای برنامه‌ای خود را به ۲۷ مورد رسانده‌ است و این امر نشان می‌دهد که رابطه ما با ایران هرگز تا این حد پیشرفت نکرده بود.

به گزارش تجارت نیوز، ینس بیشوف در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت شصتمین سالگرد ورود لوفت هانزا به ایران، اظهار کرد: گروه لوفت هانزا مفتخر است که یکی از طولانی ترین خدمات هوایی در ایران را داشته است و هم اکنون نیز از نظر تجاری ، بازرگانی و فرهنگی ارتباط این شرکت با ایران در بالاترین سطح قرار دارد.

وی افزود: پروازهای هفتگی این شرکت به مقصد مونیخ، وین در اروپا و تهران ، اصفهان در ایران انجام می‌گیرد و در طول این سال‌ها تعداد آن ها از هفت به ۲۷ پرواز رسیده است که این رقم نیز می‌تواند در آینده نزدیک افزایش یابد.

ینس بیشوف با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده توسط این شرکت در زمینه ارتقای ناوگان گفت: در سال 2015 حدود 3 میلیارد یورو برای نوسازی و حتی جایگزینی هواپیماهای جدید در این شرکت هزینه شده است که بخشی از این اقدامات مانند جلوگیری از انتشار آلودگی های صوتی و یا کاهش مصرف سوخت در راستای حفاظت از محیط زیست بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر لوفت هانزا حدود ۷۰۰ فروند هواپیما دارد که از این تعداد حدود ۲۶۰ هواپیما با هزینه ۳۶ میلیارد یورویی نوسازی و بهسازی خواهند شد، همچنین در این راستا بیش از ۵۰ فروند هواپیمای جدید از مدل هواپیماهای 777 بوئینگ، ۳۲۰ ایرباس و بمباردیه به ناوگان تزریق خواهد شد.

نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا با بیان این‌که شرکت هواپیمایی لوفتهانزا تلاش می‌کند شرایط را برای مسافران ایرانی خود به بهترین شکل ممکن تغییر دهد، اظهار کرد: از آغاز سال میلادی تخفیف‌ها و برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده و از سوی دیگر با افزایش پروازهای کانکشن به آمریکای شمالی و کانادا تلاش شده گزینه‌های مدنظر برای ایرانی‌ها افزایش یابد.

وی درباره‌ برنامه این شرکت هواپیمایی در رقابت با ایرلاین‌های منطقه نیز گفت: نه تنها در بازار ایران که در تمام نقاط جهان ما با ایرلاین‌های مختلف در رقابتیم و این موضوع به ما انگیزه بیشتری نشان می‌دهد تا برنامه‌های فعلی را پیگیری کنیم. شرکت ما با بیش از ۱۰ ایرلاین از آمریکا گرفته تا شرق آسیا پیمان‌های مشترکی دارد و این موضوع قطعا مدیریت بازار را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

ینس بیشوف با اشاره به استفاده از فناوری های نوین در هواپیماهایی که به ایران پرواز می کنند اظهار داشت: با وجود افزایش پروازها در ایران سرمایه گذاری محصولات ما نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه عاملی باعث افزایش پروازهای این شرکت به ایران شده است گفت: افزایش تعداد پروازها به دلیل تقاضاهایی بوده که در بازار ایران وجود داشته است و این افزایش تقاضا نیز بیشتر به دلیل استقبال گردشگران از ایران است.

وی افزود: آمارهای ما نشان می‌دهد در طول سه سال گذشته تعداد توریست‌ها حدودا سه برابر شده است و پیش‌بینی ما این است که این رقم در آینده افزایش بیشتری پیدا کند.

unnamed

در ادامه این نشست شاهر مراد_مدیر کل هواپیمایی لوفت هانزا در ایران نیز با اشاره به حضور طولانی مدت این شرکت در این کشور گفت: ما مسافرانی داریم که در مدت 60 سال حضورمان در ایران فقط با پروازهای لوفت هانزا سفر کرده اند و این مایه دلگرمی برای افزایش خدمات این شرکت است.

این مقام ارشد هواپیمایی لوفت هانزا در ایران بیان داشت: در 2 سال گذشته میزان استقبال گردشگران خارجی از ایران 3 برابر افزایش داشته است که در این راستا کشور های آلمان، سوئیس و فرانسه بالاترین میزان ورودی به ایران را داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.