کد مطلب: ۶۴۶۰۱

افزایش زمان روادید فرودگاهی گردشگران خارجی

افزایش زمان روادید فرودگاهی گردشگران خارجی

تجارت نیوز: رئیس سازمان میراث فرهنگی‌ گفت: زمان روادید فرودگاهی گردشگران خارجی از یک ماه به سه ماه افزایش یافته است. مسعود سلطانی فر افزود: اکنون روادید فرودگاهی برای گردشگران 190 کشور در 9 فرودگاه صادر می شود و قرار است در چهار فرودگاه دیگر نیز امکان صدور روادید فرودگاهی فراهم شود. وی ادامه داد: در

8b290efaa7e66c63f1c9b987b20cfa6f_XL.jpg

تجارت نیوز: رئیس سازمان میراث فرهنگی‌ گفت: زمان روادید فرودگاهی گردشگران خارجی از یک ماه به سه ماه افزایش یافته است.

مسعود سلطانی فر افزود: اکنون روادید فرودگاهی برای گردشگران 190 کشور در 9 فرودگاه صادر می شود و قرار است در چهار فرودگاه دیگر نیز امکان صدور روادید فرودگاهی فراهم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روادید فرودگاهی در فرودگاه های امام خمینی، تبریز، بندر عباس، لارستان، شیراز، مشهد، اصفهان، قشم و کیش صادر می شود و قرار است در فرودگاه های مهرآباد، یزد، اهواز و ارومیه نیز انجام شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به افزایش تقاضای گردشگران خارجی برای ورود به ایران، خصوصاً اتباع کشورهای مسلمان در سالهای اخیر گفت: پارسال به دلیل تقاضای گردشگران خارجی روادید فرودگاهی به یک ماه افزایش پیدا کرده بود که به پیشنهاد وزارت امور خارجه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه اخیر هیات وزیران این مدت به سه ماه افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدا و سیما، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه با 12 کشور لغو متقابل روادید شده است افزود: تا چند روز آینده دو کشور دیگر هم اضافه خواهد شد و هدف ما برای لغو روادید متقابل 28 کشور است که وزارت امور خارجه در حال مذاکره با این کشورهاست.

وی گفت: سیاست های دولت افزایش تسهیلات برای افزایش ورود گردشگران خارجی است و امیدواریم ایران به زودی به عنوان کانون گردشگری حلال مطرح شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: همچنین امیدواریم امکانات بیشتری برای گردشگران سراسر جهان برای استفاده از اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری در ایران فراهم شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.