کد مطلب: ۳۳۸۱۸۸

افزایش سه برابری سهم گمرک از بودجه ۹۸

افزایش سه برابری سهم گمرک از بودجه 98

سهم گمرک ایران از بودجه پیش‌بینی شده برای سال 98، با رشدی 3 برابری نسبت به بودجه سال جاری، یک هزار و ۲۱۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان برآورد شده است.

بودجه گمرک جمهوری اسلامی ایران برای سال آینده (۱۳۹۸) هزار و ۲۱۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهم گمرک جمهوری اسلامی ایران از بودجه پیش‌بینی شده برای سال آینده (۱۳۹۸) با رشدی سه برابری نسبت به بودجه سال جاری (۱۳۹۷)، یک هزار و ۲۱۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان برآورد شده است.

دولت برای بودجه سال جاری گمرک جمهوری اسلامی ایران مبلغ ۴۲۶ میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان را در نظر گرفته است. همچنین بودجه دولت برای سال ۱۳۹۶ هم ۳۴۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان بوده است که از این رقم ۱۶ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان مربوط به عملکرد این سازمان در بودجه همان سال بوده است.

بودجه سال آینده که قرار بود ۱۵ آذر ماه به مجلس ارائه شود سرانجام بعد از انجام اصلاحاتی به ویژه در هزینه‌ها امروز همزمان با ۴ دی ماه از سوی رئیس جمهوری به مجلس ارائه شده است. دولت در لایحه‌ بودجه ۱۳۹۸ مجموع بودجه عمومی که شامل منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی است را با سقف ۴۷۸ هزار میلیارد تومان بسته است. از این رقم حدود ۴۰۷ هزار میلیارد تومان مربوط به منابع عمومی و بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان به درآمدهای اختصاصی تعلق دارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.