خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۱۳۵۵

افزایش عرضه کلنگی‌ها در بازار

افزایش عرضه کلنگی‌ها در بازار

بررسی‌های میدانی از وضعیت املاک عرضه‌ شده در بازار معاملات مسکن پایتخت نشان می‌دهد اخیرا حجم املاک کلنگی عرضه در بازار به‌ ویژه در نیمه شمالی پایتخت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگر چه طی چندماه گذشته از سال جاری، شرایط بازارهای مختلف دارایی و همچنین تورم عمومی منجر به عقب‌نشینی مالکان املاک کلنگی از شرکت در پروژه‌های تخریب و مشارکت شده بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد گروهی از مالکان این املاک، با سنجش شرایط سایر بازارها خود را برای بازگشت به بازار تخریب و نوسازی آماده کرده‌اند.

برخی مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت عنوان می‌کنند: مالکان املاک کلنگی در این مناطق با استناد به این فرضیه که سرعت رشد در سایر بازارها از بازار سرمایه نسبت به چندماه گذشته کاهش پیدا خواهد کرد، شرایط را برای عرضه ملک خود به بازار مناسب ارزیابی کرده‌اند.

از این رو به گفته برخی از فعالان بازار مسکن، حجم فایل‌های کلنگی به ویژه در مناطق شمالی و میانی پایتخت افزایش پیدا کرده است.

4567 scaled

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این به خاطر فرار از مالیات برعایدی سرمایه ومالیات برخانه های خالی است یک منزل کلنگی که قیمت ان سی چهل میلیاردتومان است با این قانون مالیات برعایدی سرمایه مالک باید حداقل سی درصدیا جثچهل درصد ان رامالیات بدهد وواقعا درست هم هست مالک پنج سال پیش منزل راخریده مثلا پنج میلیارد حالا شده چهل میلیارد اگرمملکت قانون وصاحب داشت باید دولت به این مالک بگوید تپظرف پنج سال منزل پنج میلیونی ات شده ۴۰ میلیارد ۳۵ مبیلیارد سودکردی ازاین ۳۵ درصد چهل درصد مالیات ۶۰ درصد به اضافه اصل ۵ میبیارد برای خودت مثل اکثرکشورهای دنیا اینطوری سوداگری هم ازبین میره