کد مطلب: ۷۳۵۷۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت محصولات سایپا شامل کدام خودروها شد؟

افزایش قیمت محصولات سایپا شامل کدام خودروها شد؟

در شرایطی که طرح پیش فروش دو خودروی وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس اتوماتیک برگزار می‌شود، مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا از صبح امروز صادر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در شرایطی که طرح پیش فروش دو خودروی وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس اتوماتیک از گروه خودروسازی سایپا برگزار می‌شود، مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا از صبح امروز صادر شده است.

گروه خودروسازی سایپا در حالی برای دومین هفته متوالی طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود را برگزار می‌کند که قیمت این محصولات نسبت به عرضه‌های قبلی آنها افزایش قابل توجهی را به ثبت رسانده است. سایپا در همین زمینه اعلام کرده که مجوز افزایش قیمت برخی از محصولات خود را دریافت کرده است.

افزایش قیمت محصولات سایپا

در همین راستا مبلغ پیش‌پرداخت وانت ۱۵۱ که تا طرح ویژه آبان ماه با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان عرضه می‌شد، این بار با مبلغ پیش‌پرداخت ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ پیش فروش می‌شود.

سایپا از صبح امروز طرح فروش فوق‌العاده دو محصول کوییک پلاس اتوماتیک‌ و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ را با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه آغاز کرده است.

وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس چند؟

نکته مهم و قابل توجه این است که قیمت قطعی وانت ۱۵۱ و همچنین کوییک پلاس اتوماتیک در طرح پیش‌فروش این دوره با افزایش قابل توجهی همراه شده است. طی پیش فروش ماه گذشته، وانت ۱۵۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان عرضه شده بودند.

این در حالیست که این دو محصول سایپا امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱ با قیمت‌های ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان و ۲۸۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عرضه شده‌اند. به عبارتی وانت ۱۵۱ سایپا بیش از ۹ میلیون تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت همراه شده‌اند.

اخذ مجوز سایپا صحت دارد؟

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، مجوزی رسمی برای محصولات خودروسازان صادر نشده، این گروه خودروسازی درباره صحت اخذ مجوز افزایش قیمت چنین پاسخ داده است:

در مورد وانت ۱۵۱، قیمت‌های مصوب و اخذ مجوز برای تغییر قیمت‌ها، تنها مشمول خودروهای سواری است و برای وانت‌ها الزامی‌ وجود ندارد. در رابطه با افزایش قیمت کوییک پلاس اتوماتیک نیز، این گروه خودروسازی مجوز افزایش قیمت برخی محصولات خود را اخذ کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیر نبین حالا که یه پولی با بد بختی جور کردیم یه کویبک معمولی بخریم حالا اونم میبرن بالا

  • ناشناس

    من از ساینا ساده ها خوشم میاد بزودی هم یکی میخرم. ساینا از جلو خیلی زیبا و جذابه عین تویوتا یاریسه