کد مطلب: ۳۶۸۹۱۸

تازه‌ترین اخبار کدال:

افزایش قیمت محصولات شرکت صنعتی مینو از امروز

افزایش قیمت محصولات شرکت صنعتی مینو از امروز

شرکت صنعتی مینو که با نماد «غصینو» در بازار سهام فعال است با افشای اطلاعات با اهمیت و با قرار دادن تازه‌ترین اطلاعیه بر روی سامانه اطلاع‌رسانی کدال، خبر از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات داد.

شرکت صنعتی مینو نرخ فروش محصولات خود را افزایش داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت صنعتی مینو که با نماد «غصینو» در بازار سهام فعال است با افشای اطلاعات بااهمیت و با قرار دادن تازه‌ترین اطلاعیه بر روی سامانه اطلاع‌رسانی کدال، خبر از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات داد.

Capture 1

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی از جمله مواد اولیه و بسته‌بندی و تاثیر آن بر بهای تمام‌شده محصولات این شرکت، افزایش قیمت محصولات از انجمن شیرینی و شکلات اخذ شده و از سوم اردیبهشت ماه سال جاری اعمال شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • gg

    با این کار ی که با سهام غپینو کردن و قیمت سهام را 1 ریال کردن و و به کلی سهامداران غپینو خسارت زدن و همه سهامدارن بورس فهمیدن وهم جا پخش شد و ثابت شد به همه که این مدیران چیکاره ان آیا آبرویی برای کله اینجور مجموعه ها مانده بلاخص سهامه غپینو مونده…. بی اعتمادی کامل به این سهام و مجموعه داد میزنه بین سهامدارا مگه فقط برا نوسان بیان سراغ این مجموعه‌ها..