کد مطلب: ۴۱۶۷۵۸

امتیازاتی که سفر با قطار برای شما به ارمغان می‌آورد

امتیازاتی که سفر با قطار برای شما به ارمغان می‌آورد

یکی از چالش‌های سفر، انتخاب وسیله نقلیه است. یکی از ایمن‌ترین و ارزانترین وسایل نقلیه در سفرهای امروزی، قطار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قطار برای خیلی از مسافران گزینه برتر سفر است. زیرا هم خرید بلیط قطار آسانتر و هم اقتصادی تر از هواپیماست. برای این که از مزیت های سفر با قطار و درک لذت واقعی سفر بیشتر آگاه شوید، با ما در این مقاله همگام شوید.

طعم واقعی سفر با بلیط قطار

اگر خواهان سفری ارزان ولی با کیفیت هستید، بهترین راه رزرو بلیط قطار است. قطارهای امروزی دارای امکانات و خدماتی هستند که می توانند طول مسیر را برای مسافران راحت تر و لذت بخش تر کنند. در سفر با قطار از امکاناتی در حد خدمات سفرهای هوایی برخوردار می‌شوید بودن این که هزینه بالای بلیط هواپیما را بپردازید.

در مجموع با کمی بررسی متوجه خواهید شد که قیمت بلیط قطار در مقایسه با امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و به صرفه است.

546

رزرو آسان بلیط

برای خرید بلیط قطار، بلیط قطار رجا ، بلیط قطار فدک بهترین راه مراجعه به وب سایت های آنلاین گردشگری می باشد. یکی از جامعترین و کاملترین وب سایت های گردشگری، تیک بان است. به راحتی می توانید با مراجعه به این سایت در کمترین زمان و بدون فوت وقت، بلیط قطار را با قیمت های اقتصادی و ارزان رزرو و خریداری کنید.

سفری سریع و پرسرعت

سرعت قطار در مقایسه با خودروی شخصی بسیار سریعتر است. معمولا در قطارها کمترین سرعت، در کشور ما 160 کیلومتر در ساعت است که با رزرو بلیط قطار 5 ستاره فدک این سرعت به 200 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. با اتومبیل شخصی حداکثر سرعتی که می توان در بزرگراه داشت، 120 کیلومتر بر ساعت است. اما با قطار 5 ستاره فدک می توان مسیر تهران مشهد را در زمان بسیار کمتری طی نمود.

پذیرایی در مسیر با غذاهای خوش طعم

یکی دیگر از مزایای سفر با قطار، استفاده از سرویس پذیرایی و رستوران قطار است. اگر در طی مسیر تمایل به استفاده از غذاهایی گرم و آماده دارید، این امکان با خرید بلیط قطار به دست می آید. در برخی از انواع قطار ها مسافران می توانند منوی غذایی خود را سفارش دهند و از انواع غذاها و نوشیدنی های خاص یا رژیمی نیز برخوردار شوند.

استفاده از وسایل سرگرمی مفید

فرض کنید با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت روی ریل ها در حرکت هستید، اما با خیالی آسوده در کوپه خود نشسته اید و فیلم مورد علاقه خود را تماشا می کنید یا به موسیقی گوش می دهید یا یک رمان یا کتاب خواندنی را مطالعه می کنید.

678

سفر به دور از استرس و نگرانی

در سفر های جاده ای نگرانی از حوادث جاده ای، ترافیک و شلوغی، همچنین نبود جای پارک و استرس در حین رانندگی می تواند بسیار انرژی بر و کسل کننده باشد. در حالی که در سفر با قطار امکان استراحت وجود دارد و بدون این که قرار باشد نگران چیزی باشید از تماشای مناظر جاده لذت می برید.

بدون معطلی سفر کنید

در سفر با قطار یکی دیگر از امتیازاتی که نصیب مسافران می شود، سرعت سوار شدن با قطار است. در سفرهای هوایی مسافران ناگزیرند در فرودگاه ساعتها برای عبور از گیت امنیتی، چک کردن وسایل و مدارک و گرفتن کارت پرواز، دچار اتلاف وقت و معطلی شوند. ولی در سفر با قطار هیچ کدام از مراحل تشریفاتی فرودگاهی وجود ندارد.

استرداد آسان بلیط قطار

گاهی به هر علتی مسافران از سفر کردن منصرف شده و مجبور به کنسل کردن بلیط خود می شوند. یکی دیگر از امتیازات قطار، استرداد آسان بلیط قطار است.

با درخواست استرداد در سایت می توانید به راحتی بلیط قطار را پس داده و نسبت به بازپس گیری مبلغ بلیط اقدام کنید.

سفر با قطار علاوه بر عناوین بیان شده دارای مزایای دیگری نیز می باشد که برای اطلاع کامل از آن بهتر است به وب سایت تیک بان به آدرس اینترنتی https://tikban.com مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.