کد مطلب: ۵۰۶۸۹۷

امروز برق کدام مناطق تهران قطع می‌شود؟

مدیرعامل نیروگاه ری در خصوص جزئیات قطع برق در مناطق مختلف تهران توضیحاتی داد و گفت: امروز تمام واحدهای نیروگاه ری به دلیل قطع گاز، تعطیل هستند و هیچگونه فعالیتی ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بادرستانی مدیر عامل نیروگاه ری، گفت: نیروگاه ری به تنهایی دو تا سه ساعت برق پایتخت را می‌‌تواند در شبانه روز تامین کند، در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه ری به دلیل قطع گاز، تعطیل هستند و هیچگونه فعالیتی ندارند.

او ادامه داد: ما آمادگی تولید برق را داریم، اما به دلیل نبود گاز و مصرف بالا تمام واحد‌های تولیدی ما از مدار خارج شده‌اند و معلوم نیست چه زمانی وارد مدار شوند.

مدیر عامل نیروگاه ری اضافه کرد: متاسفانه امروز هم برق برخی از مناطق تهران شامل هفت تیر، سهروردی شمالی، غرب تهران محدوده آزادی، شهر ری و بخشی از شمال تهران قطع می‌‌‌شود.

بادرستانی افزود: هر زمان شرکت گاز به ما گاز برساند تمام واحد‌های تولیدی ما وارد مدار می‌شوند.

او در خصوص اظهارات منتشر شده مبنی بر اینکه کمبود گاز دلیل قطعی برق است، گفت: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم چرا که نیروگاه با گاز فعالیت می‌کند و با قطع گاز ما نمی‌توانیم برق تولید کنیم.

مدیر عامل نیروگاه ری تصریح کرد: متاسفانه تمام واحدهای این نیروگاه از مدار خارج شده‌اند و هیچگونه تولید برقی نداریم و همچنین امکان استفاده از سوخت مایع و گازوئیل هم به دلیل آلودگی هوا وجود ندارد و از سویی دیگر از سوخت مازوت هم نمی‌توان استفاده کرد.

به گفته بادرستانی به دلیل مصرف بالای گاز در بخش خانگی، گاز نیروگاه ری قطع شده و همین امر باعث شده تا تولید برق امکان پذیر نباشد که در نتیجه برق برخی از مناطق تهران قطع شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: خواهش ما از مردم این است که با کاهش یک درجه‌ای کمک کنند تا دوباره گاز به این نیروگاه برسد تا دیگر شاهد خاموشی در تهران نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    الان مگه هوا گرم نشده؟ همیشه وقتی دروغ میگن متناقض حرف میزنن. مثل بورس که هی دلیل میارن برای منفی شدنش