خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۶

امضا و تبادل تفاهم بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی

امضا و تبادل تفاهم بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی

سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی به منظور اجرای فعالیت‌های مشترک مشاوره و آموزش در حوزه‌های مدیریت انرژی و توسعه پایدار، در بخش‌های مختلف صنعت، به ویژه شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز از ایدرو، نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرای مشاوره و آموزش‌های مرتبط با استقرار سیستم‌های مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و نیز طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مشترک با هدف تربیت مهندس انرژی و اعطا گواهینامه به مدیران توانمند در بخش صنعت از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

بنا به این گزارش، تبادل دانش و انتقال تجارب صنایع و شرکت‌های برتر در خصوص مدیریت انرژی و توسعه پایدار از طریق اجرای تورهای یادگیری و برگزاری همایش‌ها و نیز طراحی و برنامه‌ریزی خدمات مشاوره ویژه مورد نیاز سازمان، بر اساس نیازسنجی و به‌روزآوری موضوعات مرتبط و ایجاد مکانیزم‌های لازم جهت پرورش تیم‌های حرفه‌ای مشاوران در سازمان، از دیگر موضوعات تفاهم‌نامه مذکور است.

این تفاهم‌نامه با امضای دکتر محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مهندس جانفرسا مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی، بین طرفین مبادله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.