کد مطلب: ۲۲۹۶۳۰

انتظار روسیه برای افزایش سفر گردشگران ایرانی به این کشور

انتظار روسیه برای افزایش سفر گردشگران ایرانی به این کشور

رئیس آژانس گردشگری روسیه گفت، کشورش انتظار دارد میزان ورود گردشگران ایرانی به این کشور امسال و همزمان با برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال افزایش یابد.

اولگ سافونوف، رئیس آژانس گردشگری روسیه گفت، کشورش انتظار دارد میزان ورود گردشگران ایرانی به این کشور امسال و همزمان با برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سافونوف افزود: ما انتظار داریم در سال 2018 ورود گردشگر به روسیه از ایران افزایش یابد. یک توافق بین دولتی بین دو کشور در زمینه سفرهای توریستی گروهی بدون ویزا منعقد شده است.

این موافقتنامه در مارس 2017 و در جریان سفر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به مسکو منعقد شد. وی خاطر نشان کرد: روس‌ها می‌توانند بدون ویزا به ایران سفر کنند و ما نیز رژی اعطای روادید را به میزان قابل توجهی تسهیل کرده‌ایم.

«ما آمارهای بالایی داریم. گردشگران ایرانی به شکلی فعال دارند به روسیه می‌آیند … ما می‌خواهیم این فرآیند بر یک مبنای دوجانبه صورت بگیرد. در این مرحله این آمارها بسیار خوب هستند.»

میزان سفر گردشگران ایرانی به روسیه ممکن است به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال افزایش یابد. سافونوف افزود: ما انتظار داریم تعداد قابل توجهی از طرفداران ایرانی فوتبال و گردشگران ایرانی به روسیه بیایند.

روسیه طی روزهای 14 ژوئن تا 15 جولای میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتبال است. این رقابت‌ها در 11 شهر مختلف روسیه برگزار خواهد شد.

تیم ایران قرار است روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ به مصاف تیم مراکش برود. سپس تیم ایران روز 20 ژوئن در غازان با تیم اسپانیا دیدار می‌کند و در روز 25 ژوئن در سارانسک با تیم ملی پرتغال بازی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.