کد مطلب: ۲۲۶۲۴۰

انتقاد شدید برانکو از برخی بازیکنان در حضور مربیان سرخابی

انتقاد شدید برانکو از برخی بازیکنان در حضور مربیان سرخابی

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود که مهم‌ترین آن‌ها انتقاد شدید برانکو ایوانکوویچ از برخی شاگردانش بود.

اولین تمرین پرسپولیس بعد از بازگشت این تیم از ازبکستان از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و سرخپوشان یک جلسه تمرین نسبتا سبک را پشت‌سر گذاشتند. البته بازیکنان ذخیره تمرین پرفشاری را داشتند که با انتقادات شدیدی هم از سوی برانکو مواجه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قبل از شروع تمرین تعدادی از مربیان فوتبال که در کلاس‌های دانش‌افزایی شرکت داشتند در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده و پس از دیدار با برانکو و بازیکنان از نکات فنی تمرین سرخپوشان نکته‌برداری کردند که از جمع آنها می‌توان به یحیی گل‌محمدی، مجید صالح، رضا رجبی، کریم قنبری، محمدحسین ضیایی و فرهاد پورغلامی اشاره کرد.

هواداران پرسپولیس امروز در حمایت از محسن مسلمان یک بنر با خود به محل تمرین آورده بودند و از هافبک سرخپوشان درخواست داشتند که برای فصل آینده قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

تمرین پرسپولیس ابتدا با کار بدنسازی آغاز شد و سپس بازیکنان حرکات کششی و نرمشی همراه با توپ و سپس ارسال جناحین و مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار داشتند.

وحید امیری و علیرضا بیرانوند از برانکو مرخصی گرفته و در تمرین امروز غایب بودند.

عوامل برنامه ورزشی (نوروزی فوتبالی) در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شده و تندیس برترین مدافع و مهاجم را به ترتیب به سیدجلال حسینی و علی علیپور اهدا کردند.

در جریان تمرین کریم باقری پا به توپ شد و برانکو از چند بازیکن تیمش خواست با پرس توپ را از او بگیرند که آنها در این امر ناکام ماندند.

برانکو وقتی این صحنه را دید از کوره در رفته و با فریاد بر سر شاگردانش به آنها گفت؛ بمیرید بهتر است! در ادامه هم سیدجلال بر سر این بازیکنان که از نفرات ذخیره و جوان تیم بودند فریاد زده و از عملکردشان انتقاد کرد.

تمرینات پرسپولیس برای دیدار روز شنبه مقابل پدیده در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.