کد مطلب: ۲۰۱۰۰۱

انحراف از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان با سیاسی‌کاری

انحراف از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان با سیاسی‌کاری

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند چون بیشترین تحقیق و تفحص از سال 92 به بعد بوده است پس سیاسی‌کاری صورت گرفته است، درست نیست؛ تمرکز بر سال 92 تا 95 بود زیرا عمده تخلفات صندوق ذخیره در این سال‌ها اتفاق افتاده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درخصوص شائبه سیاسی‌کاری در تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: اینکه عده‌ای می‌گویند چون بیشترین تحقیق و تفحص از سال 92 به بعد بوده است پس سیاسی‌کاری صورت گرفته است درست نیست؛ تمرکز بر سال‌های 92 تا 95 بود زیرا عمده تخلفات صندوق ذخیره در این سال‌ها اتفاق افتاد و ربطی سیاسی‌کاری و ملاحظات سیاسی نداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسدالله عباسی افزود:‌ پیش از سال 92 هم معدود تخلفاتی وجود داشت که بررسی شد و اکنون هم اگر دلایلی درخصوص تخلفات پیش از سال 92 احراز شود، بدون تعارف با آن برخورد خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: مسئله کاملا روشن است؛ به دلیل تمرکز تخلفات در محدوده سال‌های 92 تا 95 کمیته تحقیق‌وتفحص بر این سال‌ها تمرکز داشت و بهتر است از طرح مباحثی چون سیاسی‌کاری برای فرافکنی خودداری شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه با استفاده از عباراتی چون سیاسی‌کاری اذهان را از تخلفات صندوق ذخیره منحرف می‌کنند، ادامه داد: اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص از طیف‌های مختلف سیاسی هستند و هرگز بر اساس منفعت جناح سیاسی عمل نشده است و هرگونه تخلفی را در صندوق ذخیره فرهنگیان بدون اغماض بررسی کردیم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.