خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۷۶۳۲

انهدام باند سوداگران مرگ در «بیرجند»

انهدام باند سوداگران مرگ در «بیرجند»

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از انهدام باند سوداگران مرگ در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس خراسان‌رضوی ۳۶۱ کیلو و ۲۰۰گرم تریاک در شهرستان بیرجند کشف شد.

سردار «مجید شجاع» گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی در زمینه حمل و جابه‌جایی محموله‌های سنگین موادمخدر در شهرستان بیرجند، بلافاصله دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردار شجاع افزود: پس از رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس خراسان‌رضوی، مخفیگاه قاچاقچیان را شناسایی و مورد پایش قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی مکان و خودروهای متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که پس از چند ساعت تلاش بی وقفه مقدار 361 کیلو و 200 گرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

شجاع تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و 7 قاچاقچی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با قدردانی از همکاری فرماندهی انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.