کد مطلب: ۲۲۶۵۵۲

اولویت دولت دوازدهم ارتقای زندگی مردم است

اولویت دولت دوازدهم ارتقای زندگی مردم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش قدرت خرید و ارتقای زندگی مردم از مهمترین برنامه‌های دولت دوازدهم است.

علی ربیعی عصر امروز در دیدار با نخبگان فرهیخته استان ایلام اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌های دولت دوازدهم فقر‌زدایی، ارتقای زندگی و افزایش قدرت خرید مردم و توجه به جامعه کارگری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تصریح کرد: اشتغالزایی سبب می‌شود امید در بین جوانان افزایش پیدا کند چرا که هیچ جامعه‌ای با یاس و فقدان راهکار موفق نشده لذا باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود.

وزیر کار افزود: کانون‌های توسعه و اشتغال برای شناسایی استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و عمرانی روستاهای استان بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای اشتغال جوانان دارد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه رفاه هزینه شده است.

ربیعی عنوان کرد: دولت از هیچ تلاشی برای حل مسائل کشور فرو گذار نخواهد کرد و قطعا بدون مردم نمی‌تواند به حرکت خود ادامه دهد بنابراین باید از مشکلات یک فهم مشترک که ضروری است پیدا شود و راهکار مناسبی برای حل مسائل بیاندیشم.

وی افزود: استان ایلام از نظر ما استانی پر‌اهمیت است و شاخص‌های این استان نشان از این دارد که ظرفیت‌های بسیاری موجود است و تلاش ما بر این است که مهاجرت معکوس شود.

وی گفت: نخبگان و فرهیختگان باید در کنار هم در جلسات مختلف حضور داشته باشند و در امرتوسعه استان ایلام همکاری کنند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.