کد مطلب: ۴۳۴۱۱۵

اولین جزئیات از بورس یکشنبه / فشار عرضه در پیش‌گشایش

اولین جزئیات از بورس یکشنبه / فشار عرضه در پیش‌گشایش

در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام، اگر چه از شدت فشار عرضه روز گذشته کاسته شده اما همچنان بسیاری از نمادها با متقاضی فروش در محدوده منفی مواجه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، به نظر می‌رسد از فشار عرضه روز گذشته اندکی کاسته شده و بازار امروز را در مقایسه با دیروز کمی متعادل‌تر آغاز کند هر چند با توجه به صف‌های فروش احتمالا باز هم شاهدی شروع قرمز از بازار خواهیم بود. در پیش‌گشایش امروز سه نماد قرن، ثفارس و ومهان به ترتیب 430، 210 و 118میلیون صف خرید دارند اما همچنان صف‌های فروش سنگینی نیز در بسیاری از نمادها مشاهده می‌شود. وآیند، شپنا و شتران به ترتیب با 132، 55 و 25 میلیون بیشترین حجم عرضه کننده را به خود اختصاص داده‌اند.

Capture

این در حالی است که روز گذشته شاخص کل سقوطی 18هزار واحدی را تجربه کرد که دستکم در چند هفته اخیر بی‌سابقه بوده است. همچنین قرار است فردا تغییر در محاسبه حجم مبنا در بورس و فرابوس اعمال شود که این موضوع نیز می‌تواند معاملات را تحت تاثیر قرار دهد. نماد فروی نیز که به عنوان اولین عرضه اولیه بهمن وارد بورس شد، روز گذشته برای دومین بار به دلیل نوسان قیمت 50درصدی متوقف شد و احتمالا فردا مجددا بازگشایی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.