کد مطلب: ۶۰۵۳۷۹

اولین کشتی کروز تفریحی و مسافربری در شمال کشور

اولین کشتی کروز تفریحی و مسافربری در شمال کشور

کشتی تفریحی پتر کبیر یا لوتوس که توسط کشور روسیه ساخته شده به عنوان یک کشتی ۵ ستاره با کلیه امکانات تفریحی و رفاهی به زودی در آب‌های خزر به حرکت در می‌آید.

یکی از رویاهای بشر در زندگی، سفرهای آبی بوده و امروزه با توجه به امکانات مدرن کشتیرانی، این مهم انجام شده است. سفرهای دریایی با کمک کشتی‌های تفریحی بسیار لذت‌بخش می‌باشد. کشتی جدید تفریحی دریای خزر نیز این امکان را برای همه مسافران شمال و شمال نشینان فراهم کرده است. کشتی تفریحی پتر کبیر یا لوتوس که توسط کشور روسیه ساخته شده به عنوان یک کشتی ۵ ستاره با کلیه امکانات تفریحی و رفاهی به زودی در آب‌های خزر به حرکت در می‌آید.

شاید برخی از شما در سفری که به جنوب کشور داشته‌اید، سوار کشتی شده‌اید و از سفر خود لذت برده‌اید و یا شاید برخی از شما با صرف هزینه بسیار زیاد به سایر کشورها و حتی برخی کشورهای همسایه سفر کرده و لذت سفر تفریحی با کشتی‌های کروز تفریحی را چشیده‌اید.

خبر خوش اینکه، این شرایط به زودی در شمال کشور ما نیز مهیا می‌شود تا بتوانید با کمک کشتی تفریحی دریای خزر را طی کرده و به سمت افق پیش بروید. کشتی کروز تفریحی دریای خزر به صورت یک هتل ۵ ستاره شناور، شما را به سفری در رویاهایتان می‌برد. امکانات فوق العاده این کشتی باعث می‌شود تا شما در طول سفر احساس کم و کاستی نداشته باشید و از تک‌تک لحظات خود در این کشتی لذت ببرید.

کشتی تفریحی دریای خزر، شناوری لوکس و فوق‌العاده است که به کمک صنعت گردشگری دریای خزر آمده تا بتواند به رویاهای همیشگی که همانا سفرهای فوق‌العاده از طریق آب‌های خزر است، جامه عمل بپوشاند و امروزه شاهد نتیجه آن هستیم که مهندسان روسی با ساخت کشتی تفریحی دریای خزر در کارخنه کشتی‌سازی لوتوس در مراحل نهایی آزمایش این کشتی عظیم هستند، و بستر سفر را بین کشورهای روسیه، ایران، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان فراهم کرده‌اند.

در این کشتی کلیه امکانات تفریحی یک سفر دریایی لوکس برای شما مهیا می‌باشد. از اتاق‌های بزرگ با کلیه امکانات گرفته تا رستوران و امکانات ورزشی و سرگرم کننده.

کشتی تفریحی دریای خزر چگونه کشتی است؟

۲ کابین لوکس ۲۱ متر مربعی به همراه ۵ متر مربع بالکن، می‌تواند شرایط سفری به یاد ماندنی را برای شما فراهم کند. اگر دارای معلولیت هستید و یا محدودیت‌هایی در این زمینه دارید، دیگر محکوم به سفر نرفتن نخواهید بود، زیرا کشتی تفریحی دریای خزر با داشتن ۲ کابین لوکس ۲۷ متر مربعی به همراه ۶ متر مربع بالکن، شرایط سفری فوق‌العاده را برای شما مهیا کرده است.

در کشتی تفریحی دریای خزر، ۱۳۳ کابین ۱۶ تا ۱۸ متر مربعی انتظار شما را می‌کشد. این کابین‌ها هر یک دارای ۳ تا ۴ متر مربع بالکن هستند تا بتوانید با گذراندن لحظاتی در آنها، نسیم دریا را استنشاق نمایید. به غیر از کابین‌های گفته شده، این کشتی دارای ۸ کابین ۱۶ متر مربعی دیگر می‌باشد که امکانات آن متفاوت است و در کنار این کابین‌ها ۲ کابین ۲۱ متر مربعی مختص افراد معلول نیز تعبیه شده است.

کابین‌های گفته شده در ۴ طبقه در این کشتی قرار دارند که همگی استاندارد بوده و شما می‌توانید طبقه و کابین مورد نظر خود را در زمان رزرو مشخص نمایید. کابین‌هایی که در ۳ طبقه آخر قرار گرفته‌اند به گونه‌ای ساخته شده که دارای بالکن‌هایی با قسمت‌های کشویی هستند.

امکانات کابین‌های کشتی تفریحی کروز ۵ ستاره کلیه کابین‌های کشتی تفریحی پتر کبیر دارای تخت‌های دو نفره هستند و دوش و دستشویی مجزا دارند. در تک تک این کابین ها سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. همچنین وجود کمد، گاوصندوق، سشوار، تلویزیون و پخش رادیویی امکانات این کابین‌ها را تکمیل می‌کند. شرایط ارتباطات تلفنی نیز برای مسافران به خوبی مهیا شده است.

در این سفر نگرانی از بابت اینترنت و دسترسی به دنیای آنلاین نخواهید داشت زیرا در کابین‌ها اینترنت بی‌سیم تعبیه شده تا در سفر نیز بتوانید با دنیای بی‌انتهای آنلاین در ارتباط باشید. در تمام کابین‌ها به منظور رفاه بیشتر مسافران، پریزهای ۲۲۰ ولت و ۱۱۰ ولت نیز قرار داده شده است.

در صورتی که تمایل داشته باشید تا در کابین خود بمانید، می‌توانید برای سرگرمی از تلویزیون‌هایی که به ماهواره با کانال‌های داخلی و خارجی دسترسی دارند، استفاده کنید.

IMG 20211211 102625
رستوران‌های کشتی تفریحی پتر کبیر یا همان لوتوس

حال قدم به بیرون از کابین‌ها می گذاریم و برای صرف غذا به رستوران کشتی می‌رویم. می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی از ۲ رستوران در این کشتی استفاده کنید، یکی از رستوران‌ها به عنوان رستوران اصلی و دیگری رستورانی با آشپزخانه باز است که می‌توانید طریقه پخت غذاهای مورد علاقه خود را با روش سرآشپزهای ماهر کشتی از نزدیک ببینید.

در صورتی که دوست دارید در محیطی بزرگ‌تر و شاید شکیل‌تر، غذای خود را میل نمایید، می‌توانید از دو سالن رستوران اصلی با مساحت‌های ۳۶۰ و ۱۴۰ متر مربعی استفاده کنید. برای راحتی شما مسافران گرامی، در این سالن‌ها بخش سلف سرویس تعبیه شده است. البته در سالن بزرگتر پیشخوان بار نیز وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

شاید یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات شما در کشتی تفریحی دریای خزر، همین لحظات صرف غذا باشد زیرا در ساخت رستوران‌ها از حداکثر شیشه استفاده شده که این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا در آن واحد از دو چیز لذت ببرید. اول خوردن غذاهای لذیذ و دوم دیدن مناظر اطراف.

IMG 20211211 102654
سفری رویایی در آب‌های زیبای خزر با کشتی تفریحی ۵ ستاره

شاید زمانی که به شهرهای شمالی کشور سفر می‌کردید و در کنار ساحل زیبای دریای خزر قدم می‌زدید، هیچ وقت به ذهن شما خطور نمی‌کرد که روزی خواهد رسید که می‌توانید این دریاچه بزرگ را با یک کشتی کروز زیبا و فوق‌العاده زیر پا گذاشته و به کشورهای زیبای همسایه مثل آذربایجان ترکمنستان روسیه سفر کنید.

از طریق دماغه کشتی بزرگ و زیبای پتر کبیر به عنوان یک کشتی تفریحی دریای خزر، می‌توانید آب‌ها را شکافته و به سمت افق حرکت کنید. این سفر با کلیه امکانات رفاهی-تفریحی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. احتمال بسیار قوی اولین اسکله مسافربری این کشتی با توجه به آماده بودن زیرساخت منطقه ازاد انزلی به عنوان تنها منطقه آزاد شمال کشور و تنها منطقه آزاد بندری که داری اسکله می‌باشد خواهد بود همچنین عدم دریافت روادید از مسافران خارجی در مناطق آزاد نیز مزیت دیگر منطقه آزاد انزلی می‌باشد‌ و خبر خوش‌تر اینکه نزدیکترین مجتمع های تجاری تفریحی فرهنگی انزلی به این اسکله رونق زیادی پیدا می‌کنند واین یک فرصت بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی می‌باشد‌.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.