خبر مهم:

کد مطلب: ۱۵۴۰۱۳

ایجاد چتر اینترنت بی‌سیم در مهران توسط سه اپراتور تلفن همراه

ایجاد چتر اینترنت بی‌سیم در مهران توسط سه اپراتور تلفن همراه

هر سه اپراتور تلفن همراه به منظور انجام امورات ارتباطی و ارایه چتر وای فای بدون محدودیت برای ارایه خدمات به زائران در ایام اربعین در شهرستان مهران مستقر می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از پوشش نقاط کور تلفن همراه با استقرار دو سایت ثابت خبر داد و گفت: هر سه اپراتور تلفن همراه به منظور انجام امورات ارتباطی و ارایه چتر وای فای بدون محدودیت برای ارایه خدمات به زائران در ایام اربعین در شهرستان مهران مستقر می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از تماس نیوز، عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه ارتباطات در ایام اربعین امسال به ایلام بیدار گفت: از سال گذشته، جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه بهتر کردن حوزه ارتباطات در ایام اربعین در استان ایلام و به خصوص مرز مهران انجام گرفت که در این راستا علاوه بر تشکیل ستاد در مرکز و تفویض اختیار به استان ایلام، هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم با مدیران کل ارتباطات و زیرساخت کشور برای اربعین امسال صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از موضوعات ویژه ستاد ارتباطات اربعین، پوشش تلفن همراه در نقاط کور است که در این راستا سعی شده تا مناطقی که از پوشش تلفن همراه برخوردار نیستند تا اربعین امسال تحت پوشش قرار گیرند.

بیرامی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به جاده دوم و جایگزین مسیر ایلام به مهران در آینده‌ای نزدیک دو سایت ثابت در جهت پوشش ارتباطی مسیر تشابه نصب می‌شود. همچنین سعی شده تا در مسیرهایی ازجمله ایلام، مهران، دهلران و جاده حمیل نقاطی که فاقد پوشش تلفن همراه هستند، BTSهای سیار نصب شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار کرد: علاوه بر این نمایندگی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در ایام اربعین در شهرستان مهران به منظور انجام امورات ارتباطی و ارایه چتر وای فای مستقر می‌شوند که محدودیتی برای ارایه خدمات به زائران ندارند.

این مقام مسوول با بیان اینکه تلاش شده تا حداقل دو دستگاه خودپرداز در ایام اربعین در پایانه مرزی مهران برای انجام امورات بانکی زائران مستقر شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، گروه پستی به منظور نذورات و اشیاء گمشده و سایر موضوعات مرتبط در مرز مهران در ایام اربعین ایجاد می‌شود.

وی از به اوج رسیدن تمامی این امکانات در 20 روز مانده به اربعین خبر داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.