کد مطلب: ۴۲۳۰۵۶

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

روند بازار ارز برگشت / همه بازارها صعودی شدند / چشم‌انداز دلار و بورس تا چند روز دیگر

روند بازار ارز برگشت / همه بازارها صعودی شدند / چشم‌انداز دلار و بورس تا چند روز دیگر

قیمت دلار دیگر امروز روندی نزولی نداشت و همزمان با صعودی شدن قیمت طلا و شاخص بازار سهام، قیمت دلار نیز روندی صعودی به خود گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.1 درصد افزایش، 13 هزار و 59 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه تا ساعت ۱۷ با هفت هزار و 800 تومان افزایش به 488 هزار و 700 تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز نیز یکشنبه ۲۲ دی ماه تا ساعت ۱۷ با 93 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 793 هزار تومان رسید.

اما امروز بورس چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در دومین روز هفته همچنان پرتقاضا کار خود را آغاز کرد و تا پایان همین روند را ادامه داد. در این روز شاخص کل بورس رشدی ۴٫۴ درصدی را تجربه کرد و نزدیک به ۱۶ هزار واحد افزایش یافت و وارد کانال ۳۷۵ هزار واحدی شد.

22 دی

شاخص بازار سهام امروز هم روندی صعودی داشت.

از مهمترین اخبار امروز اعلام ابعاد جدید از خسارت‌های سقوط هواپیمای اوکراین، انتشار آخرین اخبار از سیل سیستان و بلوچستان ، گرانی دوباره در بازار خودرو، جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره سقوط هواپیما، استقبال رسمی رییس جمهور از امیر قطر، طغیان رودخانه در جنوب ایران و ضعیف‌ترین عملکرد هفتگی نفت در ۵ ماه گذشته بوده است.

اما درباره آینده اقتصاد و بازارها چه پیش‌بینی‌هایی منتشر شده است؟

نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز از کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه، نشان می‌دهد که تحلیلگران، بورس را در هفته پایانی دی ماه سال ۱۳۹۸ صعودی دانسته‌اند.

بینی هفته چهارم دی

پیش‌بینی هفته چهارم دی ماه بازار سهام

در بازار ارز ایمان اسلامیان، کارشناس و تحلیلگر حوزه بانکی گفته است: در بلندمدت معتقد به ظهور و شوک قیمتی در حوزه ارز نیستم. چون بازیگران عرصه ارز نسبت به بازیگران عرصه سایر نهادهای اقتصادی متفاوت بوده و به سرعت هم تاثیر نمی‌گیرد و اینکه دولت هم مقتدرانه توانسته ارز را مدیریت کند.

نایب رئیس اتحادیه املاک تهران هم بیان کرد: قیمت مسکن تا پایان تابستان ۹۹ گران نمی‌شود و در یک رکود غیر تورمی قرار دارد. مطمئنا در دو ماه پایانی سال تثبیت قیمت را در بازار مسکن شاهد هستیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار تا پایان سال به قیمت۱۶۰۰۰تومان میرسد