کد مطلب: ۴۲۴۵۳۲

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

وضعیت بازارها در یک روز برفی / گرانی به بازار طلا برگشت / دلار ارزان شد و بورس تکان نخورد

وضعیت بازارها در یک روز برفی / گرانی به بازار طلا برگشت / دلار ارزان شد و بورس تکان نخورد

در روز یکشنبه 29 دی ماه بازارها تقریبا روز کم‌نوسانی را پشت سر گذراندند. قیمت طلا اندکی افزایش و قیمت دلار اندکی کاهش یافت. شاخص بازار سهام هم یک روز باثبات را پشت سر گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با 0.4 درصد کاهش، 13 هزار تومان اعلام شده است.

اما قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه تا ساعت ۱۵ با هزار و 900 تومان افزایش به 494 هزار و 300 تومان رسید.

در بازار سکه نیز قیمت سکه امامی با 16 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 859 هزار تومان رسید.

اما در بازار سهام امروز اوضاع چطور بود؟

شاخص بازار سرمایه در امروز، یکشنبه ۲۹ دی ماه با رشد اندک ۷۳۲ واحد معادل ۰٫۱ درصد به ۴۱۰ هزار و ۶۹۴ واحد رسید. ارزش معاملات امروز هم بیش از ۳٫۷ هزار میلیارد تومان بود.

همچنین آخرین لیست قیمتی از انواع محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار نشان می‌دهد که قیمت سمند و پراید ۱۳۱ (سفید) در روز یکشنبه نسبت به جمعه اخیر به ترتیب شش میلیون و ۱٫۱ میلیون تومان گران شده است.

در همین حال از مهمترین اخبار امروز بررسی روند افت قیمت در بازار نفت ، اظهارات وزیر نیرو مبنی بر اینکه تحریم‌ها دنباله‌دار نخواهند بود، توضیحات رئیس مجلس درباره علت رد صلاحیت بسیاری از نمایندگان ، اعلام آخرین زمان ثبت درخواست یارانه معیشتی، تکذیب وجود سم آفلاتوکسین در شیر و آخرین خبر از تجدید ارزیابی ایران‌خودرو و سایپا بود.

همچنین امروز رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: بازار ارز محل تخلیه شوک‌های خارجی به اقتصاد است و نقش بانک مرکزی نیز جلوگیری از نوسانات بازار و حذف نقش مخرب سفته‌بازان در این بازار است.

سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس نیز گفته است: اگر اتفاقات در آبان و آذر پیش نیامده بود می‌توانستیم شاهد یک رشد غیرنفتی نزدیک ۲٫۵ درصد در سال ۹۸ باشیم.

به جز این موارد، امروز تجارت‌نیوز گزارشی هم درباره شیوه جدید تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی داشت که در آن نوشت: بازار داغ ممبر فروشی برای انتخابات مجلس به راه افتاده است. حالا برخی ستادهای انتخاباتی نمایندگان مجلس با پرداخت پول به مردم از آنها می‌خواهند که برای تبلیغات کاندیدای مورد نظرشان فالوور و دنبال‌کننده جذب کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • صدر

    کسانی که خرید فروش طلا یا دلار میکنند بدانید که این یک بازی قمار است که هر لحظه امکان باخت
    چون به زودی قیمتها دگرگون می شود