کد مطلب: ۲۳۴۱۰۵

بازاریابی آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

بازاریابی آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

بازاریابی آنلاین چه مزیت‌هایی دارد و چگونه می‌تواند به کسب‌وکارها در هر اقتصادی کمک کند؟

در حاشیه سومین روز برگزاری نمایشگاه بورس، پس از برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ، حامد فردوس‌آرا، کارشناس و مشاور مارکتینگ آنلاین، درباره مزایای بازاریابی آنلاین به تجارت‌نیوز گفت: اولین مزیتی که بازاریابی آنلاین دارد، ابعاد جهانی و قابلیت ارتباط با دنیا است. به این شکل که در جذب مشتریان خارج از کشور کمک کرده و بازار خدمات را گسترش می‌دهد.

وی ادامه داد: شاید اگر اینجا کسب و کاری داشته باشیم که دست‌کم 80 میلیون نفر باشند بازاریابی آنلاین این قابلیت را دارد که هر فعالی در این حوزه، برند خود را به دنیا معرفی کند.

وی از کاهش هزینه‌های بازاریابی آنلاین به عنوان دومین مزیت این بازار نام برد و تصریح کرد: این مساله به ویژه می‌تواند جایگزین مناسبی برای تبلیغات بیلبوردی و نصب آن در بزرگراه باشد، به طوری که اگر هزینه یک بیلبورد در یک بزرگراه مهم و مطرح، 250 میلیون تومان باشد اما با ایجاد یک کمپین چند میلیون تومانی هر فعالی می‌تواند کسب و کار خود را تبلیغ کند.

فردوس‌آرا قابلیت اندازه‌گیری و دنبال کردن را به عنوان مهم‌ترین ویژگی بازاریابی آنلاین برشمرد و گفت: به طور مثال ایجاد و ثبت کمپینی برای خرید بلیط قطار و ارزیابی و بررسی آن بعد از اجرای کمپین، به راحتی از این طریق قابل اجراست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.