کد مطلب: ۴۶۱۵۹۰

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۴/۱۹

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۴/۱۹

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف رشد بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ده میلیون و ۳۲۸ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با هجوم سرمایه‌گذاران نگران از تاثیرات اقتصادی بحران کرونا برای خرید سرمایه‌های امنی مانند طلا ، قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون برسد.

به گزارش مهر، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ اسپات‌گلد برای اولین بار در بیش از ۸ سال اخیر از ۱۸۰۰ دلار، که از لحاظ روانی اهمیت بسیاری برای بازارهای مالی دارد، فراتر رفت. به این ترتیب قیمت نقدی هر اونس در بورس لندن با یک درصد جهش به ۱۸۱۱.۵۵ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۷ درصد رشد کرد و به ۱۸۲۲ دلار رسید. این شاخص ساعتی قبل تا ۱۸۲۹.۸۰ دلار هم بالا رفته بود.

دیوید مگر، مدیر معاملات فلزات گرانبها در شرکت اوراق‌های ریج، می‌گوید: پایه و اساس این افزایش قیمت بسته‌های تشویقی و حمایتی بانک‌های مرکزی در کنار حرکت موج سرمایه‌گذاری به سوی صندوق‌های معاملات طلا می‌باشد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۷ بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۲،۲۰۲ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۷ با ۳ تومان کاهش نسبت به روز قبل، ۲۴،۳۹۹ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۷، قیمت سکه تمام طرح قدیم نُه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۹۶۶ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا میره برای 2000 دلار تا سه ماه اینده سکه هفته بعد کانال 11 تومان بورس رو شاخص دو میلیون تابرج 6 شروع به اصلاح میکنه

    • ناشناس

      میشه واضحتر توضیح بدید لطفاً؟

  • حسن

    طلا در هفته پیشرو یک میلیون را رد خواهد کرد اگر مغازه ها را نبندن

  • ناشناس

    طلای آبشده تا 4500 این هفته جاداره که بالاتر بره باید قبول کنیم تاریخ بزن

  • ناشناس

    اگه بورس اینطوری پیش بره قیمت طلای آبشده این هفته تا 4500 را رد خواهد کرد .

  • ناشناس

    وااآاای چ میشه اوضاع مملکت
    طلابخریم یانه