کد مطلب: ۵۹۰۸۸۶

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز / پایان بازارهای امروز به چه صورت بود؟ + ویدئو

۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز / پایان بازارهای امروز به چه صورت بود؟ + ویدئو

در بازارهای مالی امروز روند صعودی در بیش‌تر شاخص‌ها دیده شد. بیت‌کوین حدود چهار صد رشد داشت و همچنین قیمت دلار و قیمت طلا افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بخش زیادی از بازارهای مالی امروز شاهد روند صعودب شاخص‌ها و قیمت‌ها بودیم. بیت‌کوین و اتریوم در۲۴ ساعت گذشته رشد کردند و قیمت دلار نسبت به آخرین روز کاری افزایش داشت.

شاخص بورس امروز روند نزولی خود را ادامه داد. امروز در دومین روز معاملاتی شاخص کل بورس باز هم با اصلاح و افت رو به رو شد. کارشناسان بازار سرمایه مهم‌ترین دلیل ریزش‌های اخیر بازار را دخالت‌های دولت در قیمت‌گذاری محصولات صنایع مختلف و انتشار اوراق بدهی بیان کرده‌اند. به عقیده کارشناسان تا زمانی که ابهامات و برنامه‌های دولت مشخص نشود روند بازار سرمایه هم تغییری نمی‌کند.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‎‌بینی بازار فردا به تجارت‌نیوز گفت: بازار فردا به نسبت امروز بهتر خواهد بود. از دلایل مهمی که در ریزش بازار سهام در این روزها نقش مهمی را داشته است طول کشیدن مذاکرات برجام بوده است.

این روزها پیش‌بینی‌های عجولانه در بازار رمزارزها زیاد است. مثلا یکی براساس آخرین محدوده فیبوناچی ادعا می‌کند بیت‌کوین ۳۰۰ هزار دلار می‌شود اما به نظر می‌رسد هدف اصلی بازار به سمت ۱۰۰ هزار دلار است.

بسیاری از کارشناسان هم عقیده دارند بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

در نمودار چهار ساعته بیت‌کوین شاخص مقاومت نسبی در نیمه بالایی کانال نوسان دارد و اندیکاتو MFI هم میان محدوده خنثی و اشباع خرید در حرکت است.

اندیکاتور مکدی در محدوده قیمتی ۶۱ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده است و احتمالا بازار فعلا روندی صعودی دارد.

اونس جهانی طلا در یک هفته گذشته حدود ۳۰ دلار افزایش قیمت داشته است و روند نوسانی_صعودی قیمت دلار موجب افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است. قیمت سکه در بازار آزاد در محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است و قیمت طلا به یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به افزایش اونس جهانی طلا در هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در یک هفته گذشته اونس جهانی طلا حدود ۳۰ دلار افزایش داشته است و قیمت دلار روند نسبتا صعودی را پشت سر گذاشته است و همین عوامل موجب افزایش قیمت طلا و سکه شد.

در ویدئو زیر تغییرات قیمت‌ها و شاخص‌های بازارهای مالی در ۲۴ ساعت گذشته و یا نسبت به آخرین روز کاری را مشاهده می‌کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر محمد

    صد رحمت به روحانی که چه عرض کنم هزار رحمت به دولت روحانی

    • متضرر دوران روحانی

      امان از فراموشی حافظه تاریخی!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    جناب رئیسی قبل از انتخابات ..بورس اولویت اول ماست
    جناب رئیسی بعد از انتخابات …اصلا پیداش نیس با این وزیر انتخاب کردنش

  • ناشناس

    تنها دولت در ریزش بورس نقش ندارد، درست نیست تمام کاسه کوزه ها سر دولت خالی شود، عوامل مختلفی در صعود و ریزش بورس دخیل هستند از جمله همین فروشندگان آماتور و نوسانگیران که بورس را محل درآمد زایی خود کرده اند، تمام کارشناسان می گویند فروشندگان بازار حقیقی ها هستند و حقوقی ها در این مدت تنها خریدار بود اند.
    خلایق هر چه لایق، وقتی سواد بورسی ندارید و فکر می کنید با نوسانگیری سود می کنید و دائما در صف خرید و فروش جابجا می شوید بهتر از این نمی شود، مسئولین هم هر چه لایحه و تبصره و … برای حمایت از بورس تصویب کنند کارساز نخواهد شد.
    مگر مجلس محترم چند ماه قبل طرح حمایتی از بورس را به تصویب نرساند، مگر اجازه می دهید که مصوبات مجلس مثمر ثمر واقع شود، جالب است که برای دو زار سود دائما در صف خرید و فروش جابجا می شوند و بعد می آیند کامنت گلایه می گذارند که شاخص دستکاری می شود، حقوقی می فروشد و …
    اول کار خودتان را اصلاح کنید و از صف فروش خارج شوید بعد از بقیه انتقاد و گلایه کنید.

  • ناشناس

    تمام صف فروش ها مصنوعی و توسط خود دولت و معاملات الگوریتمی ایجاد شده ، سهام داران خرد هم به علت نداشتن سندیکا و عدم هماهنگی و همین طور تجربه سال گذشته ، از ترس ضررهای بیشتر سهام خود را با قیمت پایین تر از قیمت خرید حراج می کنند . کسانی که می گویند دولت نقشی ندارد قطعا خودشان دستی در آتش دارند .