کد مطلب: ۳۹۷۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افت ۴.۱۵ درصدی بیت‌کوین در ماه آگوست / آخرین پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟

افت 4.15 درصدی بیت‌کوین در ماه آگوست / آخرین پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟

بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته بیت‌کوین در بازه زمانی 2010 تا 2018 و به‌ویژه از ششم ژوئن تا هشتم اکتبر روند نزولی به خود گرفته و همواره بدترین عملکرد را در ماه آگوست ثبت کرده است. بازدهی بیت‌کوین در آگوست سال جاری هم منفی 4.15 درصد بوده است.

بیت‌کوین از ابتدای سال 2019 تا امروز، رشدی در حدود 170 درصد را تجربه کرده است. در حالی که در اولین روز سال جاری میلادی قیمت بیت‌کوین سه هزار و 790 دلار بوده، این ارز محبوب دیجیتال در معاملات امروز با قیمت 9 هزار و 586 دلار معامله شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین تا ماه ژوئن (ماه ششم میلادی) روند روبه‌رشدی داشت. در هفته ابتدایی ماه ژوئن قیمت بیت‌کوین به هفت هزار و 649 و در هفته پایانی ماه به 12 هزار و 973 دلار رسید.

در دو ماه اخیر اما، روند رشد بیت‌کوین آهسته شده است.

نمودار زیر عملکرد بیت‌کوین در ماه آگوست را نشان می‌دهد:

بیت‌کوین

در اولین روز آگوست بیت‌کوین با قیمت 9 هزار و 993 و در آخرین روز با قیمت 9 هزار 578 دلار معامله شد. همچنین بازدهی بیت‌کوین در این ماه، منفی 4.15 درصد بوده است.

در تاریخ 9 آگوست بیت‌کوین با بالاترین نرخ ماهانه، معادل 12 هزار و 49 دلار معامله شد. همچنین پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته مربوط به 29 آگوست است. قیمت این ارز دیجیتال در ساعات پایانی این روز به 9 هزار و 490 کاهش یافت.

بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی تحلیلگران، بیت‌کوین در بازه زمانی 2010 تا 2018، در ماه‌های تابستان و به‌ویژه از ششم ژوئن تا هشتم اکتبر روند نزولی به خود گرفته و همواره بدترین عملکرد را در ماه آگوست ثبت کرده است.

بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل سیزن‌اکس (Seasonax)، طی هفت سال گذشته، بیت‌کوین همواره در ماه‌های تابستان افت حدود 13 درصدی را تجربه کرده است.

تریس مِیِر و تور دِمیستر، تحلیلگران این بازار معتقدند این روند نزولی حتی می‌تواند تا قیمت‌های شش هزار و هفت هزار دلار هم ادامه یابد.

آخرین پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت‌کوین

در حال حاضر پیش‌بینی‌های متفاوتی از قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2019 وجود دارد. در حالی که بررسی روند قیمت بیت‌کوین در ماه‌های تابستانی هفت سال گذشته خبر از افت قیمت این ارز رمزنگاری‌شده در ماه‌های آتی می‌دهد، اما شاخص‌های تکنیکنال تصویر متفاوتی از آینده کوتاه‌مدت بیت‌کوین ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، تام لی، موسس و تحلیلگر شناخته‌شده شرکت فاندستارت (Fundstart)، پیش‌بینی کرده است، در ماه‌های پیش رو قیمت بیت‌کوین به 40 هزار دلار خواهد رسید.

*بخش‌هایی از این گزارش برگرفته از منابع bitcoinist و cryptonewsz است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.