کد مطلب: ۷۵۶۶۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟

در جریان معاملات دومین هفته بهمن 1401، بیشترین بازدهی هفتگی، به سومین عرضه اولیه قرن، «اردستان» تعلق گرفت. «فسرب» نیز با کاهش 21.5 درصدی، کمترین بازدهی این هفته بازار را از آن خود کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته دوم بهمن در حالی پایان یافت که شاخص کل با کشمکش‌های فراوان پس از افت 3.36 درصدی در این هفته، در ارتفاع یک میلیون و 547 هزار و 244 واحدی به کار خود خاتمه داد.

مهمترین اتفاق این هفته بازار در روز یکشنبه نهم بهمن رخ داد. به طوری که شاخص کل در این روز با خروج 2 هزار میلیارد تومانی پول حقیقی‌ها از بورس، کندل فول بادی قدرتمند نزولی تشکیل داد و در سطح یک میلیون و 541 هزار واحدی ایستاد.

از سویی دیگر شاخص کل‌هم‌وزن در این هفته پرچالش بازار، افت سنگین‌تری را شاهد بود. این نماگر که نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط بورس است، با کاهش حدود پنج درصدی در سطح 486 هزار و 866 واحدی قرار گرفت.

بیشترین بازدهی هفته

بازار هفته دوم بهمن در حالی به کار خود پایان داد که سومین عرضه اولیه قرن بیشترین بازدهی هفته را ثبت کرد. «اردستان» که در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه 1401 با تعداد ۱۷۰ میلیون و ۲۵۰‌ هزار برگه سهم در بورس تهران عرضه شده بود، در این هفته 27.4 درصد بازدهی کسب کرد.

همچنین «غدانه» دیگر عرضه اولیه بورس بود که توانست دومین سهم پربازده هفته دوم بهمن شود.

«کیا» نیز در این هفته بازار افزایش قیمت 23.3 درصدی را تجربه کرد. گفتنی است سطح حمایتی مهم این سهم 772 تومان است.

بیشترین بازدهی دوم بهمن

کمترین بازدهی هفته

«فسرب» با کاهش 21.5 درصدی، کمترین بازدهی این هفته بازار را از آن خود کرد. در صورت حمایت نشدن این سهم در سطح 160 تومانی، دیگر حمایت مهم این سهم 142 تومانی است.

«گدنا» و «ثغرب» نیز طی دادوستد‌های دومین هفته بهمن در بازار با افت 19.2 و 18.8 درصدی به حمایت‌های 898 و 635 تومانی خود نزدیکتر شدند.

کمترین بازدهی هفته دوم بهمن

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    عرضه اوایه ها ۹۰درصد بنجوله وگران وریزشی فروژ نمونش مردم باید نخرند حواستون جمع باشه سرنوشت فروژ را سرچ کنید ضرر ده وبنجول وگران

  • ناشناس

    سلام دستم به دامنت سهمی معرفی کن حداقل ۵درصد سود بده