کد مطلب: ۷۳۱۰۰۲

برزیل اروپا به مصاف اولین قهرمان جام جهانی می‌رود:

۷ نکته جالب درباره جدال دو تیم پرتغال و اروگوئه

7 نکته جالب درباره جدال دو تیم پرتغال و اروگوئه

به بهانه تقابل جذاب پرتغال و اروگوئه، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها بررسی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم‌های پرتغال و ارگوئه در چارچوب بازی‌های جام جهانی 2022 قطر در هفته دوم رقابت‌ها امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، در گروه H این رقابت‌ها در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که برای هواداران فوتبال یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی به حساب می‌آید.

به بهانه این تقابل جذاب، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها در اینفوگرافیک زیر بررسی شده است.

پرتغال و اروگوئه

آخرین رویارویی پرتغال و اروگوئه به سال 2018 بر می‌گردد. زمانی که این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه به مصاف یکدیگر رفتند و در این دیدار تیم ملی اروگوئه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد پرتغال عبور کند و به مرحله بعد برود.

امشب دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پرتغال در بازی اول خود با نتیجه 3 بر 2 غنا را شکست داد اما اروگوئه در برابر کره جنوبی با نتیجه 0-0 متوقف شد.

در حال حاضر پرتغال با سه امتیاز در رده نخست گروه H جای گرفته و اروگوئه در رده سوم قرار دارد. پرتغال می‌تواند با پیروزی در بازی امشب حضور خود در مرحله حذفی جام جهانی را قطعی کند اما اروگوئه نیز برای زنده نگه داشتن امیدهای خود به صعود نیازمند شکست پرتغال است.

از نکات قابل توجه بازی پرتغال و اروگوئه برای ایرانیان، انتخاب شدن تیم داوری ایرانی برای قضاوت این بازی است. علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابولفضلی به عنوان کمک داور، این دیدار حساس را قضاوت خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.