کد مطلب: ۳۳۴۷۲۹

شروع بی‌رمق شاخص با تکرار اختلال در هسته معاملاتی

شروع بی‌رمق شاخص با تکرار اختلال در هسته معاملاتی

با وجود ادامه اختلال در هسته معاملاتی، امروز بازار سرمایه روند صعودی به خود گرفت و در نیم‌ساعت ابتدایی جریان معاملات با افزایش 330 واحدی، شاخص کل را در سطح 165 هزار و 680 واحد قرار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام با وجود اختلال در هسته معاملاتی در نیم‌ساعت ابتدایی جریان شروع بازار با رشد کند شاخص کل همراه بوده است.

امروز (شنبه، بیست و چهارم آذرماه ۱۳۹۷) بازار سرمایه روند صعودی به خود گرفت و در نیم‌ساعت ابتدایی جریان معاملات با افزایش 330 واحدی، شاخص کل در سطح 165 هزار و 680 واحد قرار داد.

در نیم‌ساعت ابتدایی جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای «فارس، پارسان، فخوز، شتران» بیشترین تاثیر مثبت و گروه بانکی «وبملت و وتجارت» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز بورس داشته‌اند.

اختلال در هسته معاملاتی بورس

مشکلات مربوط به هسته معاملات که از هفته گذشته گریبان‌گیر بازار سهام شده بود همچنان رفع نشده، به طوری که کارگزاری مفید طی اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرده: مشکلات مربوط به هسته معاملات همچنان پابرجاست، به علت مشکلات تحریم‌ها، امکان به‌روزرسانی برای بورس اوراق بهادار وجود نداشته و شاهد اختلالات پیاپی در روند معاملات هستیم.

این در حالی است که برای عرضه اولیه نماد «مادیرا» که طی چند هفته گذشته صورت گرفته بود، صف فروش سنگین تشکیل شده اما به علت اختلال در هسته معاملات از هفته گذشته تا به امروز قابلیت خرید و فروش از آن سلب شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سریال تکراری اختلال در هسته معاملاتی بورس