کد مطلب: ۸۱۱۴۹۸

خبر خوش تامین اجتماعی برای کارفرمایان‌ و تولیدگران

خبر خوش تامین اجتماعی برای کارفرمایان‌ و تولیدگران

مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی خبر جدیدی درباره جرایم کارفرمایان و تولیدگران اعلام کرد. این تصمیم در جهت افزایش رونق تولید اتخاذ شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی خبر جدیدی برای کارفرمایان‌ و تولیدگران اعلام کرد.

مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی از اجرای قریب‌الوقوع طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان در راستای حمایت از رونق تولید در کشور خبر داد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از این فرصت در جهت ارتقای تعامل مسئولان با آحاد جامعه بهره برده و با ایجاد میزهای ارتباطی مسئولان با مردم زمینه پاسخگویی بی‌ واسطه مدیران دولت به دغدغه‌های شهروندان را فراهم کرده است.

"امیر احمدی" مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه مرکز ارتباطات مردمی دولت درباره ماموریت‌های این سازمان اظهار داشت: تأمین اجتماعی در دو حوزه بیمه‌ و درمان به ۴۶ میلیون نفر، معادل ۵۵ درصد مردم در سراسر کشور خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: تیم بازرسی سازمان به دستور مدیرعامل در سفرهای استانی دولت همراه رئیس‌جمهور انقلابی در اقصی نقاط کشور حضور می‌یابد تا ضمن نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز، به‌صورت مستقیم از نظرات و درخواست‌های آنها مُطّلع شود.

مدیرکل بازرسی سازمان تأمین اجتماعی در ادامه، بیمه‌های صنفی همچون بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان را خدمات بیمه‌ای و کمیسیون‌های پزشکی و ازکارافتادگی‌ و پرداخت هزینه‌های غیر شمول برای بیماران‌ صعب‌العلاج را از خدمات‌ درمانی این سازمان برشمرد.

احمدی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای بازنشستگان هم وام های بدون سود در نظر گرفته است، یک خبر خوش هم برای کارفرمایان داد و اعلام کرد: در ماه‌های آتی بخشودگی جرایم کارفرمایان برای رشد تولید اجرایی خواهد شد تا چرخه تولید با قدرت بیشتری به حرکت ادامه دهد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.